A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Брусилівська селищна об’єднана територіальна громада
Житомирська область, Брусилівський район

Споживач має право повернути неякісний товар

Дата: 13.03.2018 13:32
Кількість переглядів: 43

    Як обміняти товар неналежної якості більшість покупців знають та аби уникнути конфліктних ситуацій продавці й самі зацікавлені замінити товар з дефектом. Але обміняти можна і якісний товар. Як повернути покупку, якщо ви передумали, чи після придбання товар не влаштовує за кольором, розміром, фасоном? Детальніше про це, в рамках проекту «Я маю право!», розповіли фахівці Романівського бюро правової допомоги.

     Обміняти товар неналежної якості, відповідно до ст. 707 Цивільного кодексу України, є у споживача – покупця непродовольчого товару, у таких випадках: и, покупець має право протягом чотирнадцяти днів не рахуючи дня купівлі непродовольчого товару неналежної якості, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, обміняти його у місці купівлі або інших місцях, оголошених продавцем, на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, комплектації тощо.

  Проте є ряд умов, дотримання яких забезпечує виконання пред’явленої вимоги про обмін товару, якими є:

·      товар не був у споживанні;

·      збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики (непошкоджена упаковка тощо);

·      збережено розрахунковий документ (чек, гарантійні талони, інструкція з експлуатації), виданий споживачеві разом з проданим товаром у якості доказу придбання товару у конкретного продавця;

·      від дня покупки товару пройшло не більше 14 днів;

       якщо до товару було додано подарунок, його має бути повернуто разом із товаром. При цьому     подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне пакування. Якщо при здійсненні покупки була видана картка постійного клієнта, її буде анульовано.

У наступному номері ми розповімо, які товари неналежної якості обміну і поверненню не підлягають.

Виникли питання, за юридичною консультацією звертайтесь до місцевих центрів та бюро правової допомоги. Їх адреси та контакти ви можете знайти на сайті http://zhytomyr.legalaid.gov.ua/ua/ у розділі «Місцеві центри».

Більше інформації про проект «Я МАЮ ПРАВО!» - на сайті pravo.minjust.gov.ua та за номером 0 800 213 103(єдиний контакт-центр надання безоплатної правової допомоги).


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь