Фото без описуНа  сучасному етапі розвитку суспільство ставить перед освітою нові цілі. Далеко не вперше з початкової школи розпочинається реформа освітньої галузі.   

Основне завдання сучасної початкової школи - переорієнтувати навчання на освоєння знань, умінь та ставлень, які потрібні сучасній людині для життя, заохочувати дітей до навчання, робити їх успішними.

Урок як організаційна форма навчання постійно зазнає багатьох змін у своїй побудові у зв’язку із змінами вимог до якості освіти, що їх висувають у різні часи перед школою влада, суспільство і педагогічна наука.

Ідея інтегрованого навчання є однією з провідних ідей сучасної освіти, оскільки модель навчання, побудована на засадах інтеграції, знімає проблему інтелектуального перенавантаження молодших школярів, сприяє цілісному розумінню світу учнями початкової школи, формуванню міжпредметних і ключових компетентностей учнів, стимулює розвиток пізнавальних і творчих здібностей, розв’язує суперечності в наступності між дошкільною та початковою освітою.  

Для впровадження інтегрованого підходу в навчанні, який передбачено Концепцією «Нової української школи», потрібно перенавчити 22 тисячі вчителів початкової школи України, які у 2018 році будуть навчати першокласників.

З метою підготовки учителів початкових класів до інтегрованого викладання у контексті сучасних вимог початкової освіти Брусилівський методичний кабінет Брусилівської селищної ради організував і провів 13 червня 2017 року засідання для творчо працюючих вчителів початкових класів по темі «Інтеграція змісту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу».

В ході роботи педагоги ознайомилися із теоретичним підґрунтям і отримали методичний кейс матеріалів, що стосується питання інтегрованого навчання учнів початкових класів.

Вчителі початкових класів громади долучилися до запровадження пілотного проекту інтегрованого навчання першокласників. У навчальних закладах громади працювали творчі майстерні, творчі динамічні групи, члени яких є подальшими агентами змін у своїх навчальних закладах з питання розробки інтегрованого тематичного дня. Педагоги розробляли один інтегрований тематичний навчальний день в 1 класі на тему четвертого навчального тижня «Мову рідної природи розуміти серцем вчись».

З огляду на це в 2017-2018 н.р. вчителі початкових класів продовжать працювати над тим, щоб максимально донести до кожного вчителя сутність і важливість змін у переході «від освіти знання до освіти компетентності».  

Не бійтеся змін, адже новим дітям потрібен новий учитель, а навчатися завжди цікаво – і справжньому педагогові, і його вихованцям!

 

                                                                                 А.М.Лінчук, методист Брусилівського методичного кабінету