Фото без опису

Надання висновку опікунської ради при виконавчому комітеті Брусилівської селищної ради про можливість виконання обов’язків опікуна щодо недієздатної  фізичної  особи

 (назва адміністративної послуги)

Брусилівська селищна рада Житомирського району Житомирської області

 (найменування суб‘єкта надання адміністративної послуги)

 

1.

Найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту центру надання адміністративних послуг

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради

Адреса: 12601, Житомирська обл., Житомирський р-н, смт. Брусилів, вул. Лермонтова, 7

Тел./факс: 050-02-03-401

Веб-сайт: https://brusylivska-gromada.gov.ua/cnap-centr-nadannya-administrativnih-poslug-brusilivskoi-selischnoi-radi-18-34-02-12-03-2021/

Електронна пошта: cnap_brusiliv_sr@ukr.net

Режим роботи:

Понеділок, субота:     з 08.00 - до 15.30

вівторок – п’ятниця:  з 08.00 - до 16.45

Неділя – вихідний день

Без перерви на обід

 

Віддалені робочі місця відділу «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради:

 

Адреса ВРМ: с.Водотиї, вул.Центральна, 18

Режим роботи: Понеділок – середа –  з 08.00 - до 16.45

вівторок – п’ятниця – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід – з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Покришів, вул.Центральна, 19-А

Режим роботи: Четвер – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Морозівка, вул. Миру, 203

Режим роботи: Понеділок, четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Соловіївка, вул.Франка, 2-А

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Дивин, вул. Центральна, 3

Режим роботи: Середа –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Привороття, вул. Центральна, 5

Режим роботи: Вівторок, четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Нові Озеряни, вул.Н.Сосніної, 20

Режим роботи: Понеділок – середа –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця - з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Озера, вул.Житомирська, 1-А

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Соболівка, вул.Центральна, 29-Б

Режим роботи: Понеділок, середа –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Скочище, вул.Мороженка, 40-А

Режим роботи: Четвер – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Лазарівка, вул.Набережна, 5

Режим роботи: Понеділок, середа –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Яструбенька, вул.Вишнева, 63

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід–  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Містечко, вул.Шляхова, 3

Режим роботи: Четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід–  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Ставище, вул.Житомирська, 143

Режим роботи: Понеділок – четвер –  з 08.00 – до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 – до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Хомутець, вул.Центральна, 16

Режим роботи: Понеділок – четвер – з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

Перелік документів на особу, яка є потенційним опікуном

-заява до виконавчого комітету селищної ради про надання висновку опікунської ради про можливість виконання обов’язків опікуна;

-згода на обробку персональних даних;

-копія паспорта (1,2, 11-16 стор.);

-копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків;

-витяг з Реєстру територіальної громади;

-довідка лікувальної установи  про стан здоров’я потенційного опікуна (висновок лікувально-консультативної комісії);

-акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї особи, яка є потенційним опікуном;

-довідка про склад сім’ї потенційного опікуна;

-копії документів, що посвідчують родинні стосунки (свідоцтво про народження, свідоцтво про реєстрацію шлюбу тощо);

-письмова згода близьких родичів на здійснення опіки (за умови, що є такі);

-характеристика на потенційного опікуна за місцем роботи (в разі його працевлаштування);

-характеристика за місцем проживання від депутата селищної ради;

-копії документів, що посвідчують право власності не нерухоме майно  потенційного опікуна;

-довідка про доходи потенційного опікуна.

 

Перелік документів на особу, яка потребує опіки

-копія паспорта (1,2, 11-16 стор.);

-копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків;

-копія рішення суду про визнання особи недієздатною (при наявності цього рішення суду);

-витяг з Реєстру територіальної громади;

-довідка про склад сім’ї особи, яка потребує опіки;

-довідка лікувальної установи про стан здоров’я (висновок лікувально-консультативної комісії про стан здоров’я особи, що потребує опіки та необхідності в її постійному сторонньому догляді);

-копія довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності (якщо встановлена інвалідність);

-копії документів, що посвідчують право власності не нерухоме майно особи, яка потребує опіки;

-довідка про доходи особи, яка потребує опіки

3.

Платність або безоплатність адміністративної послуги

Безоплатно

4.

Результат надання адміністративної послуги

Висновок опікунської ради при виконкомі селищної ради, рішення виконкому селищної ради про затвердження висновку опікунської ради

 

5.

Строк надання адміністративної послуги

 

30 календарних днів

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи) або поштовим відправленням.

 

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

-Цивільний кодекс України;

-Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

-Закон України «Про захист персональних даних»;

-Правила опіки та піклування, затверджені спільним наказом Державного комітету

України у справах сімї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони  здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 р. № 34/166/131/88;

-Положення про опікунську раду при виконавчому комітеті селищної ради, затвердженого рішенням виконкому селищної ради від 02.12.2020 № 11.

                                                                   ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Надання висновку опікунської ради при виконавчому комітеті Брусилівської селищної ради про можливість виконання обов’язків опікуна щодо недієздатної  фізичної особи

(назва адміністративної послуги)

Брусилівська селищна рада Житомирського району Житомирської області

 (найменування суб’єкта надання послуги)

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Дія

В - виконує,

У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Термін виконання

(днів)

1

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом

5 днів

2

Формування справи, занесення даних до реєстру

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом

1-2 днів

3

Передача пакету  документів заявника на реєстрацію до Брусилівської селищної ради

Адміністратор ЦНАП

В

 

Протягом 1-2 днів

4

Отримання пакету документів виконавцем

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом 2 днів після прийняття

5

Підготовка документів для розгляду на засіданні опікунської ради

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом

5 днів

6

Розгляд документів на засіданні опікунської ради

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом  1 дня

 

7

Підготовка та передача проєкту рішення, висновку опікунської ради до виконкому селищної  ради

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом 5 днів

8

Надання заявнику копії рішення виконавчого комітету

Секретар виконавчого комітету селищної ради

В

Протягом 2 -4 днів після проведення засідання виконавчого комітету селищної ради

9

Надання заявнику висновку опікунської ради при виконкомі селищної ради

Секретар опікунської ради при виконкомі селищної ради

В

Протягом 2 днів

Загальна кількість днів надання послуги

30

Загальна кількість днів передбачена чинним законодавством

             30

                   

                                                              ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Надання висновку опікунської ради при виконавчому комітеті Брусилівської селищної ради про можливість виконання обов’язків піклувальника щодо обмежено дієздатної  фізичної  особи

 (назва адміністративної послуги)

Брусилівська селищна рада Житомирського району Житомирської області

 (найменування суб‘єкта надання адміністративної послуги)

 

1.

Найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту центру надання адміністративних послуг

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради

Адреса: 12601, Житомирська обл., Житомирський р-н, смт. Брусилів, вул. Лермонтова, 7

Тел./факс: 050-02-03-401

Веб-сайт: https://brusylivska-gromada.gov.ua/cnap-centr-nadannya-administrativnih-poslug-brusilivskoi-selischnoi-radi-18-34-02-12-03-2021/

Електронна пошта: cnap_brusiliv_sr@ukr.net

Режим роботи:

Понеділок, субота:     з 08.00 - до 15.30

вівторок – п’ятниця:  з 08.00 - до 16.45

Неділя – вихідний день

Без перерви на обід

 

Віддалені робочі місця відділу «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради:

 

Адреса ВРМ: с.Водотиї, вул.Центральна, 18

Режим роботи: Понеділок – середа –  з 08.00 - до 16.45

вівторок – п’ятниця – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід – з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Покришів, вул.Центральна, 19-А

Режим роботи: Четвер – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Морозівка, вул. Миру, 203

Режим роботи: Понеділок, четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Соловіївка, вул.Франка, 2-А

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Дивин, вул. Центральна, 3

Режим роботи: Середа –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Привороття, вул. Центральна, 5

Режим роботи: Вівторок, четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Нові Озеряни, вул.Н.Сосніної, 20

Режим роботи: Понеділок – середа –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця - з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Озера, вул.Житомирська, 1-А

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Соболівка, вул.Центральна, 29-Б

Режим роботи: Понеділок, середа –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Скочище, вул.Мороженка, 40-А

Режим роботи: Четвер – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Лазарівка, вул.Набережна, 5

Режим роботи: Понеділок, середа –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Яструбенька, вул.Вишнева, 63

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід–  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Містечко, вул.Шляхова, 3

Режим роботи: Четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід–  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Ставище, вул.Житомирська, 143

Режим роботи: Понеділок – четвер –  з 08.00 – до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 – до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Хомутець, вул.Центральна, 16

Режим роботи: Понеділок – четвер – з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

Перелік документів на особу, яка є потенційним піклувальником

-заява до виконавчого комітету селищної ради про надання висновку опікунської ради про можливість виконання обов’язків піклувальника;

-згода на обробку персональних даних;

-копія паспорта (1,2, 11-16 стор.);

-копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків;

-витяг з Реєстру територіальної громади;

-довідка лікувальної установи  про стан здоров’я потенційного піклувальника (висновок лікувально-консультативної комісії);

-акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї особи, яка є потенційним піклувальником;

-довідка про склад сім’ї потенційного піклувальника;

-копії документів, що посвідчують родинні стосунки (свідоцтво про народження, свідоцтво про реєстрацію шлюбу тощо);

-письмова згода близьких родичів на здійснення піклування (за умови, що є такі);

-характеристика на потенційного піклувальника за місцем роботи (в разі його працевлаштування);

-характеристика за місцем проживання від депутата селищної ради;

-копії документів, що посвідчують право власності не нерухоме майно потенційного піклувальника);

-довідка про доходи потенційного піклувальника.

 

Перелік документів на особу, яка потребує піклування:

-копія паспорта (1,2, 11-16 стор.);

-копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків;

-копія рішення суду про визнання особи обмежено дієздатною (при наявності цього рішення суду);

-витяг з Реєстру територіальної громади;

-довідка про склад сім’ї особи, яка потребує піклування;

-довідка лікувальної установи про стан здоров’я (висновок лікувально-консультативної комісії про стан здоров’я особи, що потребує піклування та необхідності в її постійному сторонньому догляді);

-копія довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності (якщо встановлена інвалідність);

-копії документів, що посвідчують право власності не нерухоме майно особи, яка потребує піклування;

-довідка про доходи особи, яка потребує піклування.

3.

Платність або безоплатність адміністративної послуги

Безоплатно

4.

Результат надання адміністративної послуги

Висновок опікунської ради при виконкомі селищної ради, рішення виконкому селищної ради про затвердження висновку опікунської ради.

 

5.

Строк надання адміністративної послуги

 

30 календарних днів.

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи) або поштовим відправленням.

 

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

-Цивільний кодекс України;

-Закон України: «Про місцеве самоврядування в Україні»;

-Закон України «Про захист персональних даних»;

-Правила опіки та піклування, затверджені спільним наказом Державного комітету України у справах сімї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 р. № 34/166/131/88;

-Положення про опікунську раду при виконавчому комітеті селищної ради, затвердженого рішенням виконкому селищної ради від 02.12.2020 № 11.

                                                                   ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Надання висновку опікунської ради при виконавчому комітеті Брусилівської селищної ради про можливість виконання обов’язків опікуна щодо недієздатної  фізичної особи

(назва адміністративної послуги)

Брусилівська селищна рада Житомирського району Житомирської області

 (найменування суб’єкта надання послуги)

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Дія

В - виконує,

У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Термін виконання

(днів)

1

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом

5 днів

2

Формування справи, занесення даних до реєстру

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом

1-2 днів

3

Передача пакету документів заявника на реєстрацію до Брусилівської селищної ради

Адміністратор ЦНАП

В

 

Протягом 1-2 днів

4

Отримання пакету документів виконавцем

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом 2 днів після прийняття

5

Підготовка документів для розгляду на засіданні опікунської ради

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом

5 днів

6

Розгляд документів на засіданні опікунської ради

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом 1 дня

 

7

Підготовка та передача проєкту рішення, висновку опікунської ради до виконкому селищної  ради

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом 5 днів

8

Надання заявнику копії рішення виконавчого комітету

Секретар виконавчого комітету селищної ради

В

Протягом 2 -4 днів після проведення засідання виконавчого комітету селищної ради

9

Надання заявнику висновку опікунської ради при виконкомі селищної ради

Секретар опікунської ради при виконкомі селищної ради

В

Протягом 2 днів

Загальна кількість днів надання послуги

30

Загальна кількість днів передбачена чинним законодавством

              30

           

                                                                  ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Про реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки

 (назва адміністративної послуги)

Брусилівська селищна рада Житомирського району Житомирської області

 (найменування суб‘єкта надання адміністративної послуги)

 

1.

Найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту центру надання адміністративних послуг

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради

Адреса: 12601, Житомирська обл., Житомирський р-н, смт. Брусилів, вул. Лермонтова, 7

Тел./факс: 050-02-03-401

Веб-сайт: https://brusylivska-gromada.gov.ua/cnap-centr-nadannya-administrativnih-poslug-brusilivskoi-selischnoi-radi-18-34-02-12-03-2021/

Електронна пошта: cnap_brusiliv_sr@ukr.net

Режим роботи:

Понеділок, субота:     з 08.00 - до 15.30

вівторок – п’ятниця:  з 08.00 - до 16.45

Неділя – вихідний день

Без перерви на обід

 

Віддалені робочі місця відділу «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради:

 

Адреса ВРМ: с.Водотиї, вул.Центральна, 18

Режим роботи: Понеділок – середа –  з 08.00 - до 16.45

вівторок – п’ятниця – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід – з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Покришів, вул.Центральна, 19-А

Режим роботи: Четвер – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Морозівка, вул. Миру, 203

Режим роботи: Понеділок, четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Соловіївка, вул.Франка, 2-А

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Дивин, вул. Центральна, 3

Режим роботи: Середа –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Привороття, вул. Центральна, 5

Режим роботи: Вівторок, четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Нові Озеряни, вул.Н.Сосніної, 20

Режим роботи: Понеділок – середа –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця - з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Озера, вул.Житомирська, 1-А

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Соболівка, вул.Центральна, 29-Б

Режим роботи: Понеділок, середа –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Скочище, вул.Мороженка, 40-А

Режим роботи: Четвер – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Лазарівка, вул.Набережна, 5

Режим роботи: Понеділок, середа –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Яструбенька, вул.Вишнева, 63

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід–  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Містечко, вул.Шляхова, 3

Режим роботи: Четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні .

Перерва на обід–  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Ставище, вул.Житомирська, 143

Режим роботи: Понеділок – четвер –  з 08.00 – до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 – до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Хомутець, вул.Центральна, 16

Режим роботи: Понеділок – четвер – з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерва на обід –  з 12.00 – до 12.30

2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

Перелік документів, що подаються дієздатною фізичною особою,  яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки

-заява до виконавчого комітету селищної ради;

-згода на обробку персональних даних;

-копія паспорта (1,2, 11-16 стор.);

-копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків;

-витяг з Реєстру територіальної громади дієздатної фізичної особи;

-довідка лікувальної установи про стан здоров’я дієздатної фізичної особи, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки (висновок лікувально-консультативної комісії);

-згода фізичної особи, яка бажає бути помічником (за умови, що документи подаються дієздатною фізичною особою, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки (до неї додається):

-копія паспорта (1,2.11-16 стор.);

-копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової каркти платника податків;

-згода на обробку перснональних даних;

-витяг з Реєстру територіальної громади;

-довідка лікувальної установи про стан здоров’я фізичної особи, яка бажає бути помічником над дієздатною фізичною особою, яка за станом здоровя не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обовязки (висновок лікувально-консультативної комісії);

-характеристика (з місця роботи або місця проживання) на фізичну особу, яка бажає бути помічником;

-фотокаркта 3*4 (1 екз);

-акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї фізичної особи, яка бажає бути помічником над дієздатною фізичною особою, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та здійснювати свої права та виконувати обов’язки;

-акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї дієздатної фізичної особи, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки.

 

Перелік документів, що подаються фізичною особою, яка бажає бути помічником над дієздатною фізичною особою, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки

-заява до виконавчого комітету селищної ради;

-згода на обробку персональних даних;

-копія паспорта (1,2, 11-16 стор.);

-копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової каркти платника податків;

-витяг з Реєстру територіальної громади на заявника;

-довідка лікувальної установи про стан здоров’я фізичної особи, яка бажає бути помічником над діздатною фізичною особою, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки (висновок лікувально-консультативної комісії);

-характеристика ( з місця роботи або місця проживання) на фізичну особу, яка бажає бути помічником над дієздатною фізичною особою, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки;

-фотокаркта 3*4 (1 екз);

-згода дієздатної фізичної особи, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обовֹ’язки (за умови, що документи подаються фізичною особою, яка бажає бути помічником дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки) (до неї додається ):

-копія паспорта (1,2.11-16 стор.);

-копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової каркти платника податків;

-згода на обробку перснональних даних;

-витяг з Реєстру територіальної громади дієздатної фізичної особи;

-довідка лікувальної установи про стан здоров’я дієздатної фізичної особи, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки (висновок лікувально-консультативної комісії);

-акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї дієздатної фізичної особи, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки;

-акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї фізичної особи, яка бажає бути помічником над дієздатною фізичною особою, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права  та виконувати обов’язки;

3.

Платність або безоплатність адміністративної послуги

Безоплатно

4.

Результат надання адміністративної послуги

Висновок опікунської ради при виконкомі селищної ради, рішення виконкому селищної ради про реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі.

 

5.

Строк надання адміністративної послуги

Розгляд документів та реєстрація проводиться протягом 30 календарних днів з дня подання повного пакета документів

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Висновок опікунської ради при виконкомі селищної ради, рішення виконкому селищної ради заявник може отримати особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи) або поштовим відправленням.

Посвідчення помічника дієздатної фізичної особи видається заявнику особисто секретарем опікунської ради, про що заявник засвідчує своїм підписом видачу посвідчення у Книзі реєстрації та видачі посвідчень помічника дієздатної фізичної особи.

 

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

-Цивільний кодекс України;

-Закон України: «Про місцеве самоврядування в Україні»;

-Закон України «Про захист персональних даних»;

-Правила опіки та піклування, затверджені спільним наказом Державного комітету України у справах сімї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони

здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 р. № 34/166/131/88;

-Положення про реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здвйснювати свої права та виконувати обов’язки, затвердженого рішенням виконкому селищної ради від 05.04.2023 № 1415;

-Положення про опікунську раду при виконавчому комітеті селищної ради, затвердженого рішенням виконкому селищної ради від 02.12.2020 № 11.

                                                             ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Про реєстрацію  помічника фізичній дієздатній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки

(назва адміністративної послуги)

Брусилівська селищна рада Житомирського району Житомирської області

 (найменування суб’єкта надання послуги)

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Дія

В - виконує,

У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Термін виконання

(днів)

1

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом

5 днів

2

Формування справи, занесення даних до реєстру

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом

1-2 днів

3

Передача пакету  документів заявника на реєстрацію до Брусилівської селищної ради

Адміністратор ЦНАП

В

 

Протягом 1-2 днів

4

Отримання пакету документів виконавцем

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом 2  днів після прийняття

5

Підготовка документів для розгляду на засіданні опікунської ради

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом

5 днів

6

Розгляд документів на засіданні опікунської ради

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом  1 дня

 

7

Підготовка та передача проєкту рішення до виконкому селищної  ради

Опікунська рада при виконкомі селищної ради

В

Протягом 5 днів

8

Отримання заявником копії рішення виконавчого комітету селищної ради, висновку опікунської ради при виконкомі селищної ради

Секретар виконачого комітету селищної ради

В

Протягом 2- 4  днів після проведення засідання виконавчого комітету селищної ради

9

Надання заявнику посвідчення помічника  дієздатній фізичній  особі

Секретар опікунської ради при виконкомі

 селищної ради

В

Протягом 1 дня

Загальна кількість днів надання послуги

30

Загальна кількість днів передбачена чинним законодавством

               30