Шановні друзі! З метою налагодження сталої комунікації між інститутами громадянського суспільства, органами влади та об’єднаними територіальними громадами Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування спільно із кафедрою видавничої справи, редагування, основ журналістики та філології ННІ філології та журналістики Житомирського державного університету імені І. Франка ініціює проведення учнівського конкурсу «Мої 10 кроків на посаді голови ОТГ» для старшокласників шкіл об’єднаних територіальних громад.

    Цей конкурс має на меті пошук та подальшу підтримку творчої молоді з неординарним творчим підходом до бачення майбутнього своєї «малої» батьківщини, розвиток самоврядності, критичності мислення молоді, вдосконалення вміння викладати свої думки.

Реєстрація на конкурс за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1IfxN_qnqXZvWm64JW53sNsuqAbxq_6WIF-txaz7QK6s/edit

 

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС УЧНІВСЬКИХ РОБІТ

«МОЇ 10 КРОКІВ НА ПОСАДІ ГОЛОВИ ОТГ»

 

  1. Шкільний медіаконкурс «Мої 10 кроків на посаді голови ОТГ» проводиться Житомирським Центром розвитку місцевого самоврядування, створеного Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, спільно з кафедрою видавничої справи, редагування, основ журналістики та філології Житомирського державного університету імені Івана Франка.
  2. Метою шкільного медіаконкурсу «Мої 10 кроків на посаді голови ОТГ» є пошук та подальша підтримка творчої молоді з неординарним творчим підходом до бачення майбутнього своєї «малої» батьківщини, розвиток самоврядності, критичності мислення молоді, вдосконалення вміння викладати свої думки.
  3. Учасниками медіаконкурсу можуть бути учні старших класів, що отримують освіту в середніх навчальних закладах на території ОТГ і які зареєструвались на сайті Житомирського державного університету імені Івана Франка. Загальна кількість учасників – до 100 осіб.
  4. Конкурс розпочинається 1 березня і триває до 25 квітня.
  • З 1 по 31 березня відбувається реєстрація учасників конкурсу. Відповідні форми реєстрації учасникам потрібно заповнити на сайті Житомирського державного університету імені Івана Франка.
  • З 1 по 8 квітня організатори надсилають конкурсантам підтвердження участі у конкурсі та посилання на навчальне відео для участі у конкурсі.
  • З 9 по 20 квітня відбувається написання конкурсних робіт.
  • 25 квітня 2018 року у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування відбувається нагородження переможців конкурсу.
  1. Учасник повинен продемонструвати загальну ерудицію, розуміння загальнополітичної ситуації в країні та світі, здатність аналізувати й пояснювати суспільні, історичні, політичні та культурні події, точно й повно відображати ці події, викладати свої думки та судження на основі фактів українською мовою логічно та грамотно.
  2. Шкільний медіаконкурс передбачає написання письмової творчої роботи на тему: «Мої 10 кроків на посаді голови ОТГ»
  3. Письмові творчі роботи учасники можуть писати у тому жанрі, який їм найбільш відомий – стаття, інтерв’ю з реальною чи вигаданою особою, репортаж, коментар, есе тощо.
  4. Максимальна оцінка творчого конкуру становить 100 балів.
  5. Написання творчої роботи. Школярі, які беруть участь у медіаконкурсі, збираються у приміщенні Житомирського державного університету імені Івана Франка, протягом двох астрономічних годин (120 хв.) пишуть роботу обсягом до 2 аркушів формату А-4
  6. При написанні творчої роботи учасник повинен проявити уміння, отримані у середній школі: уміння грамотно та логічно викласти думку, чітко визначати свої 10 кроків на посаді голови ОТГ, уміти переконувати, мати власну точку зору та захищати її, мати активну життєву позицію.
  7. Журналістська творча робота має починатися із заголовку, в якому сконцентрована основна думка роботи та який має привернути увагу читача.
  8. Система оцінювання творчої роботи

Елемент Оцінювання

Рівень оцінки

Кількість балів

1

Оригінальність задуму, нестандартність підходу до розкриття теми, творчий пошук, розробка нових тем

Оригінальність, новизна, пошук, розробка нової теми на високому рівні

10

Наявний один з критеріїв: оригінальність/новизна/пошук/розробка нової теми

6

Неоригінальний, стандартний підхід до теми

2

2

Переконливість аргументів

Аргументи чіткі та переконливі

10

Непереконлива аргументація

6

Відсутність аргументації

2

3

Творчий підхід до подання матеріалу

Творчий підхід

10

Намагання творчо підійти до подання матеріалу

6

Нетворчий підхід

2

4

Актуальність, соціальна значимість, здатність викликати суспільний резонанс

Актуальний матеріал

10

Актуальний матеріал, але містить окремі неточності

6

Неактуальний матеріал

2

5

Повнота відтворення фактів

Високий ступінь

10

Середній ступінь

6

Низький ступінь

2

6

Уміння грамотно викладати думки

Високий рівень

10

Середній рівень

6

Низький рівень

2

7

Уміння логічно викладати думку

Думка викладена логічно

20

Присутні 1-2 алогізми

12

Матеріал нелогічний

4

8

Авторська позиція при висвітленні проблемної ситуації

Авторська позиція чітко виражена

10

Позиція автора не до кінця зрозуміла

6

Автор не має власної позиції

2

9

Наявність у авторських матеріалах образності, художньо-публіцистичних прийомів, авторський стиль

Активне використання

10

Помірне використання

6

Відсутність

2

10

Наявність заголовка

Заголовок оригінальний, забезпечує актуальність і конкретність публікації

10

Заголовок-штамп (стереотипний)

6

Заголовок не відображає тему роботи

2

 

З повагою, директор

Житомирського ЦРМС, Невмержицький В.І.,