Фото без опису     Спекотний день не став на заваді, адже на порядок денний було винесено 27 важливих питань, котрі потребують нагального вирішення. Головував на засіданні керманич  ОТГ В.В.Габенець.

   Першим  розглядалось питання «Про хід виконання пропозицій територіальної громади, передбачених громадськими слуханнями від 22 червня 2017 року». Вже вдруге за  цей період перед присутніми звітував генеральний директор ТОВ «Брусилівський маслозавод» М.Ф.Вознюк та інформував про подальші кроки, які здійснює керівництво підприємства для усунення  неприємних запахів та витоків нечистот. Зокрема, він запевнив, що вже ліквідовано пориви каналізаційних труб, закуплено матеріали ( більш як на 62,6 тис. грн.) для   наступних ремонтних потреб. Однак через певні обставини резервну ємність, яку повинні були зробити до15 серпня, уведуть в експлуатацію трохи пізніше -  до 1 вересня. Директор також надав план-графік робіт та повідомив, що наступний етап дій згідно із запланованим – реконструкція полів фільтрації. Цю роботу потрібно виконати без найменшої шкоди для довкілля та людей.  Заступник голови ОТГ В.В.Шкуратівський порекомендував Вознюку В.Ф. звернутись  до селищної ради із заявою  про виділення 0,50 га землі для побудови додаткових полів фільтрації. Виконком разом із тим визнав, що ТОВ «Брусилівський маслозавод» не в повному обсязі виконує план заходів, затверджених на громадських слуханнях, та зобов‘язав керівництво неухильно дотримуватись плану робіт, передбачених протоколом засідання громадських слухань, закінчити реконструкцію та ввести в експлуатацію об’єкт нерухомого майна – очисні споруди ТОВ «Брусилівський маслозавод». Контроль за виконанням даного рішення було покладено на заступника селищного голови Захарченка В.В.

         Наступне ( і вкрай важливе на сьогодні ) питання, яке вирішувалось на виконкомі, - це хід виконання цільової програми надання фінансової підтримки хворим нефрологічного профілю  на 2017 – 2018 роки. Було заслухано виступ головного лікаря комунального закладу «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Михаленко О.В., яка поінформувала, що на обліку ЦПМСД на даний час перебуває 135 пацієнтів такого профілю, із них 2 потребують гемодіалізу, а отже, високовартісного медикаментозного забезпечення. Для лікування цих хворих виділено 20 тис. грн..Препарати для лікування таких пацієнтів надаються згідно з  програмою «Прозоро» через аптеку «Sanitаs». Виконком селищної ради у своєму рішенні щодо даного питання зобов’язав відділ охорони здоров’я Брусилівської селищної ради (Волошенко І.В.), комунальний заклад «Центр первинної медико-санітарної допомоги (Михаленко О.В.) неухильно дотримуватись завдань програми та забезпечувати необхідними медикаментами хворих нефрологічного профілю, удосконалювати диспансерний  нагляд за ними, здійснювати сучасне  та кваліфіковане лікування хворих із тяжким ураженням нирок. На січневому засіданні виконавчого комітету прозвітувати про хід виконання програми за 2017 рік. Контроль за виконанням даного рішення було покладено на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради В. В. Шкуратівського.

         Не оминули і такого актуального нині питання, як хід виконання програми уряду « Доступні ліки». Члени виконкому заслухали інформацію головного лікаря комунальної установи « Брусилівська центральна районна лікарня» Хабази С.В., який наголосив, що згадувана програма діє із квітня місяця 2017 року. Згідно з цією програмою люди, хворі на бронхіальну астму, гіпертонію, цукровий діабет II типу, мають змогу безкоштовно отримувати  (або з незначною доплатою) ліки. На цей час укладено договори з 3 аптеками ФОП « Слободенюк» та «Київ Фарм». За період із квітня місяця виписано 2342 рецепти, із них отоварено 1709 -  на суму 70580 грн. Голова районної ради  Н.А. Рафальська, яка була присутня на засіданні виконкому, поцікавилась, чому  633 рецепти залишилось неотовареними, а  також зауважила, що надійшли скарги від окремих пацієнтів,  наприклад, В.І.Седун, яка, маючи такий рецепт, не отримала потрібних ліків.    Головний лікар пояснив це відсутністю адекватної взаємодії між фармацевтичними ланками: за програмою повинно отоварюватись 159 препаратів, але половину із них постачальники не дають, не дивлячись на те, що замовлення подається 2 рази на тиждень. Також лікарі часто виписують препарати, яких немає у фармацевтичній мережі нашої громади. Ситуацію щодо вказаної проблеми дещо прояснила завідуюча аптекою №14 Сливінська Жанна Григорівна. Вона розповіла, що є такі поняття, як «часткове» і «повне» відшкодування вартості ліків. Лікарям потрібно донести до пацієнтів цю інформацію, до того ж, зараз уже діє не квітневий, а новий договір, від 26/ 07, за яким, наприклад, за препарат спіронолактон, який у квітні був безкоштовним, тепер треба доплачувати 25 грн. Коли хворі дізнаються про доплату, відмовляються від послуг. Ось одна із причин невідповідності між виписаними ти отовареними рецептами. Хабаза С.В. принагідно згадав і про  проблеми із забезпеченням Брусилівської районної лікарні кваліфікованими кадрами, зокрема з необхідних 11,5 штатних одиниць є тільки 6; гостро стоять питання забезпечення профільними спеціалістами, покращення фінансування закладу, тощо. Виконком  прийняв рішення: відділу охорони здоров’я Брусилівської селищної ради, комунальній установі «Брусилівська центральна районна лікарня», центру ПМСД неухильно дотримуватись вимог урядової програми «Доступні ліки», сприяти в забезпеченні безкоштовного отримання пацієнтами ( або з незначною доплатою) ліків від серцево-судинних захворювань, діабету II типу, бронхіальної астми; у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті широко висвітлювати інформацію щодо змін у реєстрах препаратів, затверджених Міністерством охорони здоров’я; забезпечити відповідними кадрами медичні комунальні заклади та установи; уточнити та узагальнити з мережею приватних аптек дані про недопостачання препаратів, які є в переліку, затвердженому МОЗ, та вирішити цю проблему на користь людей; налагодити з цією метою співпрацю з аптечними закладами. Звіт про виконану за 2017 рік роботу щодо реалізації урядової програми «Доступні ліки» заслухати на засіданні виконкому в січні. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови В.В.Шкуратівського.

         На засіданні також було призначено 17 в.о. сільських старост  уповноваженими особами з питань взаємодії суб’єктів соціальної роботи з сім’ями, які опинились у складних життєвих обставинах; затверджено порядок взаємодії суб’єктів соціальної роботи з  такими сім’ями. Також затверджено звіт щодо стану готовності до нового опалювального сезону комунальних підприємств, установ, закладів Брусилівської селищної ради; план заходів із відзначення Дня Державного прапора України, 26-ої річниці незалежності України та Дня селища Брусилів ( див. додаткову інформацію на сайті); план щодо реалізації концепції розвитку системи електронних послуг у Брусилівській селищній раді на 2017-2018 роки та ін.                        

    Ряд питань стосувались надання грошової допомоги такого характеру:

  • на проведення лікування та медичної реабілітації, в тому числі стоматологічного протезування, учасників АТО та членів сімей воїнів, загиблих  під час  антитерористичної операції;
  • у зв’язку з тяжким матеріальним становищем, хворобою або похованням, тощо. Всі питання вирішено на користь людей.

Було розглянуто ряд звернень від окремих  громадян, а також затверджено перелік проектів, які фінансуються за рахунок інфраструктурної субвенції. До переліку цих проектів потрапили такі: «Нова українська школа», «Новітня амбулаторія», ЦНАП( центр надання адміністративних послуг), Центр безпеки. В цілому робота виконкому пройшла в конструктивному руслі. Всі рішення сьомого засідання  виконавчого комітету Брусилівської селищної ради від 02/ 08 2017 року можна буде побачити на нашому сайті в розділі «Офіційні документи».

                                 Т.Коваль, радник голови селищної ради.