31 січня 2018 року в Брусилівській селищній раді відбувся семінар - навчання з в.о. старостами та спеціалістів загального відділу Брусилівської селищної ради за участю керівництва Брусилівської селищної ради, завідувача Брусилівського районного сектору Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області, начальника Брусилівського районного відділу Державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Житомирській області, відповідальних за співпрацю із відділом ведення Державного реєстру виборців апарату Брусилівської районної державної адміністрації.
 

    На порядку денному були розглянуті наступні питання:
1. «Дотримання строків державної реєстрації народження та смерті громадян. Пілотні проекти Міністерства юстиції України».
2. "Оформлення та видача паспорта громадянам України у вигляді ID- картки дітям віком від 14 до 16 років».
3.«Забезпечення взаємодії органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій з ведення Державного реєстру виборців та постійного оновлення його бази даних».
4. «Ведення військового обліку».
5. "Порядок, формування та засади діяльності відділу центру надання адміністративних послуг Брусилівської селищної ради".

 Семінар - навчання для усіх був інформаційно - пізнавальний, та корисний. Щиро дякуємо за  методичну допомогу усім виступаючим.
 
 
 
Загальний відділ селищної ради