31 січня 2018 року в Брусилівській селищній раді відбувся семінар - навчання з в.о. старостами та спеціалістів загального відділу Брусилівської селищної ради за участю керівництва Брусилівської селищної ради, завідувача Брусилівського районного сектору Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області, начальника Брусилівського районного відділу Державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Житомирській області, відповідальних за співпрацю із відділом ведення Державного реєстру виборців апарату Брусилівської районної державної адміністрації.
 

    На порядку денному були розглянуті наступні питання:
1. «Дотримання строків державної реєстрації народження та смерті громадян. Пілотні проекти Міністерства юстиції України».
2. "Оформлення та видача паспорта громадянам України у вигляді ID- картки дітям віком від 14 до 16 років».
3.«Забезпечення взаємодії органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій з ведення Державного реєстру виборців та постійного оновлення його бази даних».
4. «Ведення військового обліку».
5. "Порядок, формування та засади діяльності відділу центру надання адміністративних послуг Брусилівської селищної ради".

 Семінар - навчання для усіх був інформаційно - пізнавальний, та корисний. Щиро дякуємо за  методичну допомогу усім виступаючим.Фото без опису
Фото без опису
Фото без опису
Фото без опису
Фото без опису
Фото без описуФото без опису
Фото без опису
 
 
 
Загальний відділ селищної ради