Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Брусилівської селищної ради

01.02.2023 № 1320

 

Фото без опису

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей

(назва адміністративної послуги)

Брусилівська селищна рада Житомирського району Житомирської області

 (найменування суб‘єкта надання адміністративної послуги)

 

1.

Найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту центру надання адміністративних послуг

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради

Адреса: 12601, Житомирська обл., Житомирський р-н,                         смт. Брусилів, вул. Лермонтова, 7

Тел./факс: (04162) 3-02-97

Веб-сайт: https://brusylivska-gromada.gov.ua/cnap-centr-nadannya-administrativnih-poslug-brusilivskoi-selischnoi-radi-18-34-02-12-03-2021/

Електронна пошта: cnap_brusiliv_sr@ukr.net

Режим роботи:

Понеділок, субота:     з 08.00 - до 15.30

вівторок – п’ятниця:  з 08.00 - до 16.45

Неділя – вихідний день

Без перерви на обід

 

Віддалені робочі місця відділу «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради:

 

Адреса ВРМ: с.Водотиї, вул.Центральна, 18

Режим роботи: Понеділок – середа –  з 08.00 - до 16.45

вівторок – п’ятниця – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід – з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Покришів, вул.Центральна, 19-А

Режим роботи: Четвер – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Морозівка, вул. Миру, 203

Режим роботи: Понеділок, четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Соловіївка, вул.Франка, 2-А

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Дивин, вул. Центральна, 3

Режим роботи: Середа –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Привороття, вул. Центральна, 5

Режим роботи: Вівторок, четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Нові Озеряни, вул.Н.Сосніної, 20

Режим роботи: Понеділок – середа –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця - з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Озера, вул.Житомирська, 1-А

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Соболівка, вул.Центральна, 29-Б

Режим роботи: Понеділок, середа –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Скочище, вул.Мороженка, 40-А

Режим роботи: Четвер – з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід –  з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Лазарівка, вул.Набережна, 5

Режим роботи: Понеділок, середа –  з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Яструбенька, вул.Вишнева, 63

Режим роботи: Вівторок –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Містечко, вул.Шляхова, 3

Режим роботи: Четвер –  з 08.00 - до 16.45

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Ставище, вул.Житомирська, 143

Режим роботи: Понеділок – четвер –  з 08.00 – до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 – до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід з 12.00 – до 12.30

 

Адреса ВРМ: с.Хомутець, вул.Центральна, 16

Режим роботи: Понеділок – четвер – з 08.00 - до 16.45

П’ятниця –  з 08.00 - до 15.30

Субота, неділя – вихідні дні.

Перерви на обід –  з 12.00 – до 12.30

2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

  • Письмова заява про призначення грошової компенсації із зазначенням інформації про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) та адресу фактичного місця проживання, наявність/відсутність у заявника та членів сім’ї, на яких розраховується грошова компенсація, майнових прав на об’єкти незавершеного житлового будівництва та про те, що заявнику або членам його сім’ї не надавалося житло на підконтрольній Україні території раніше і не виплачувалася грошова компенсація за належні для отримання жилі приміщення за рахунок бюджетних та благодійних коштів, залучених коштів суб’єктів господарювання, інших джерел, не заборонених законодавством, як члену сім’ї особи, яка загинула (пропала безвісти), померла, або як особі з інвалідністю, заявник зазначає в заяві;

Заявник, який перемістився, у заяві зазначає інформацію про те, що на території АТО, на якій проводяться бойові дії та з якої він перемістився, було відкрито спеціальний рахунок і кошти грошової компенсації перераховано на такий рахунок та не використано;

  • копія документа, що посвідчує особу заявника, а в разі подання документів законним представником чи уповноваженою особою - документа, що посвідчує особу того, від імені якого подається заява, а також документа, яким надано повноваження законному представникові чи уповноваженій особі представляти члена сім’ї особи, яка загинула (пропала безвісти), померла, або особу з інвалідністю, оформленого відповідно до законодавства, або єДокумента разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом), що формуються засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), а також інформації про місце проживання (за наявності);
  • копія посвідчення встановленого зразка згідно з додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 1994 р. № 302 «Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни» (ЗП України, 1994 р., № 9, ст. 218; Офіційний вісник України, 2018 р., № 68, ст. 2294), що підтверджує статус члена сім’ї загиблого або особи з інвалідністю внаслідок війни;
  • для осіб, статус яким установлено відповідно до пункту 7 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»,  ̶  копія довідки медико-соціальної експертної комісії про групу та причину інвалідності;
  • копія постанови військово-лікарської комісії;
  • для членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли, - копія виданої військовим комісаріатом довідки про безпосередню участь загиблої (померлої) особи в бойових діях на території інших держав, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1994 р. № 63 «Про організаційні заходи щодо застосування Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
  • копії документів, що посвідчують родинні стосунки між заявником і особою, яка загинула (пропала безвісти), померла, між малолітніми та неповнолітніми дітьми і особою, яка загинула (пропала безвісти), померла, між особою з інвалідністю і членами її сім’ї, на яких нараховується грошова компенсація, та які разом з ним перебувають на квартирному обліку, за технічної можливості відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження, виготовленому на паперовому бланку, що подається засобами Порталу Дія;
  • копія рішення виконавчого комітету селищної ради про взяття заявника та членів його сім’ї на квартирний облік;
  • копія акта обстеження (у разі потреби) за формою, встановленою Порядком надання та визначення розміру грошової допомоги постраждалим від надзвичайних ситуацій та розміру грошової компенсації постраждалим, житлові будинки (квартири) яких зруйновано внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією російської федерації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 р. № 947 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 3, ст. 66; 2020 р., № 73, ст. 2304), та/або інформаційного повідомлення, поданого відповідно до Порядку подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 березня 2022 р. № 380 “Про збір, обробку та облік інформації про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 28, ст. 1539, № 39, ст. 2089), та/або відомостей з Реєстру пошкодженого та знищеного майна після початку його впровадження та використання - за наявності у заявника та членів його сім’ї житлового приміщення, яке зруйноване (знищене) або стало непридатним для проживання внаслідок збройної агресії російської федерації, розташованого на підконтрольній Україні території;
  • копія довідки (відомостей) про наявність/відсутність зареєстрованого до 31 грудня 2012 р. права власності на житло, яке розташоване в населених пунктах на підконтрольній Україні території, за заявником та членами його сім’ї, на яких нараховується грошова компенсація;
  • копія довідки про взяття заявника, який перемістився, на облік внутрішньо переміщених осіб (далі - довідка про облік), передбаченої Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 81, ст. 2296; 2015 р., № 70, ст. 2312), або відображення в електронній формі інформації, що міститься в довідці, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи (електронної довідки), разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом).

До заяви додається також згода (викладена письмово в довільній формі) членів сім’ї особи з інвалідністю (крім малолітніх та/або неповнолітніх дітей), на яких нараховується грошова компенсація, на включення їх у розрахунок грошової компенсації.

3.

Платність або безоплатність адміністративної послуги

Безоплатно

4.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення комісії щодо розгляду заяв про призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей при виконавчому комітеті селищної ради

5.

Строк надання адміністративної послуги

21 день з дня реєстрації заяви

 

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Особисто в тому числі через представника за довіреністю

(з посвідченням особи), або поштою

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про  статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», постанова Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 214 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей», рішення 30 сесії Брусилівської селищної ради восьмого скликання від 19.09.2022 № 1188 «Про внесення змін та доповнень до Переліку адміністративних послуг які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради», рішення виконавчого комітету Брусилівської селищної ради від _________ № _____ «Про внесення змін до Положення про комісію щодо розгляду заяв про призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей при виконавчому комітеті селищної ради.

 

Заступник селищного голови                                              Світлана ПРИХОДЬКО

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Брусилівської селищної ради

01.02.2023 № 1320

 

 


ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей

 (назва адміністративної послуги)

Брусилівська селищна рада Житомирського району Житомирської області

 (найменування суб’єкта надання послуги)

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Дія

В - виконує,

У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Термін виконання

(днів)

1

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення замовника про орієнтовний термін виконання

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом

1 дня

2

Формування справи, занесення даних до реєстру

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом

1 днів

3

Внесення комісії подання про виплату грошової компенсації

Відділ соціального захисту населення Брусилівської селищної ради

В

10-ти денний термін

4

Розгляд комісією подання по суті  в присутності заявника або законного представника чи уповноваженої особи, прийняття рішення про призначення (відмову в призначенні/виплаті) грошової компенсації, перегляд рішення, скасування попереднього рішення.

Комісія щодо розгляду заяв про призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей при виконавчому комітеті селищної ради

В

5-ти денний термін

5

Надсилання до відділу «ЦНАП», а також структурному підрозділу з питань соціального захисту населення обласної держадміністрацій копії рішення із зазначенням розміру призначеної/перерахованої заявникові грошової компенсації, підстави для відмови в призначенні/виплаті грошової компенсації, перегляді рішення, скасуванні попереднього рішення.

Комісія щодо розгляду заяв про призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей при виконавчому комітеті селищної ради

В

3-денний термін

6

Передача суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом

1 дня

Загальна кількість днів надання послуги

21

Загальна кількість днів передбачена чинним законодавством

21

 

 

Заступник селищного голови                                              Світлана ПРИХОДЬКО