З метою забезпечення реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб стосовно отримання адміністративних послуг в частині присвоєння, зміни, коригування адрес об’єктів нерухомого майна, виконавчий комітет селищної ради 04 січня 2023 року на своєму засіданні рішенням №1269 затвердив інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради та віддалені робочі місця, суб’єктами надання яких є Брусилівська селищна рада:

 

 1. Упорядкування, присвоєння, зміна, коригування, анулювання адреси об’єктів нерухомого майна;

2. Присвоєння адреси об’єкту будівництва;

3. Зміна адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта у разі його об’єднання, поділу або виділення частки (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо);

4. Зміна, присвоєння, коригування, анулювання адреси щодо об’єктів нерухомого майна виділеного в натурі власникам майнових паїв;

5. Переведення житлових будинків квартирного типу в житлові будинки садибного типу з господарськими будівлями та спорудами та зміна адреси;

6. Внесення відомостей щодо поштової адреси до Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

 

Більш детально можна ознайомитися тут

                    

  Фото без опису

 

 

 

 

Заступник начальника відділу

«Центр надання адміністративних

послуг» селищної ради              підпис               Анатолій ТЮРМЕНКО