УВАГА!  ПОГОСПОДАРСЬКИЙ ОБЛІК

Дата: 30.09.2022 10:09
Кількість переглядів: 94

    Погосподарський облік, це вид первинного обліку, передбачений для накопичення і систематизації відомостей, які збирають сільські, селищні, міські ради об’єднаних територіальних громад по кожному з розташованих на їхній території сільських населених пунктів і які є необхідними для проведення державних статистичних спостережень.

   Погосподарський облік у територіальних громадах ведеться з урахуванням норм чинного законодавства з питань захисту персональних даних. Цей облік не передбачає реєстраційних дій і не несе жодних правових наслідків для об’єктів, відносно яких він здійснюється.

           Основними інформаційними джерелами погосподарського обліку є:

  • Будь які документальні свідчення щодо об’єкта погосподарського обліку: паспорти, свідоцтва, земельно-кадастрова документація, правовстановлюючі документи, рішення органів виконавчої влади й органів самоврядування будь-якого рівня, письмові заяви громадян тощо;
  • Усні повідомлення, заяви громадян;
  • Наочна інформація, отримана під час суцільних обходів і перевірок.

 

           В Брусилівській селищній раді погосподарський облік загалом ведеться за першим типом об’єкта – домогосподарство з реєстрацією місця проживання на території відповідного населеного пункту разом із нерухомістю, якою воно володіє або користується (крім дачників).

 

  Відділом «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради та старостами в даний час проводиться обходи об’єктів погосподарського обліку по вулицях населених пунктів громади та уточнення наявної інформації з метою внесення змін до погосподарських книг, наповнення електронної бази Реєстру територіальної громади, на основі яких видаються довідки в установи та організації при оформленні соціальних пільг, виплат, допомог, дотацій.

   Просимо мешканців громади також не залишатися байдужими щодо уточнення погосподарських книг з інформацією про своє домогосподарство по своїх населених пунктах, повідомити про зміни у своїх персональних даних щодо складу сім’ї, площі будинків, земельних ділянок, звертаючись до адміністраторів та старост у селах громади та безпосередньо у відділ «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради – жителів смт Брусилів.

  При зверненні необхідно мати наступні документи (або їх копії):

  • Паспорт громадянина України у формі книжечки;
  • Паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм (ID-картка) з довідкою про реєстрацію;
  • Картка платника податків (ідентифікаційний код);
  • Свідоцтво про народження дитини з довідкою про реєстрацію;
  • Документи на право власності на об’єкт нерухомого майна;
  • Документи на право власності на земельну ділянку;
  • Інші документи у разі потреби.

 

 

Заступник начальника відділу

«Центр надання адміністративних послуг»

 Брусилівської селищної ради  Анатолій Тюрменко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь