УВАГА! ПОГОСПОДАРСЬКИЙ ОБЛІК
Погосподарський облік, це вид первинного обліку, передбачений для накопичення і систематизації відомостей, які збирають сільські, селищні, міські ради об’єднаних територіальних громад по кожному з розташованих на їхній території сільських населених пунктів і які є необхідними для проведення державних статистичних спостережень.
Погосподарський облік у територіальних громадах ведеться з урахуванням норм чинного законодавства з питань захисту персональних даних. Цей облік не передбачає реєстраційних дій і не несе жодних правових наслідків для об’єктів, відносно яких він здійснюється.
Основними інформаційними джерелами погосподарського обліку є:
- Будь які документальні свідчення щодо об’єкта погосподарського обліку: паспорти, свідоцтва, земельно-кадастрова документація, правовстановлюючі документи, рішення органів виконавчої влади й органів самоврядування будь-якого рівня, письмові заяви громадян тощо;
- Усні повідомлення, заяви громадян;
- Наочна інформація, отримана під час суцільних обходів і перевірок.
В Брусилівській селищній раді погосподарський облік загалом ведеться за першим типом об’єкта – домогосподарство з реєстрацією місця проживання на території відповідного населеного пункту разом із нерухомістю, якою воно володіє або користується (крім дачників).
Відділом «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради та старостами в даний час проводиться обходи об’єктів погосподарського обліку по вулицях населених пунктів громади та уточнення наявної інформації з метою внесення змін до погосподарських книг, наповнення електронної бази Реєстру територіальної громади, на основі яких видаються довідки в установи та організації при оформленні соціальних пільг, виплат, допомог, дотацій.
Просимо мешканців громади також не залишатися байдужими щодо уточнення погосподарських книг з інформацією про своє домогосподарство по своїх населених пунктах, повідомити про зміни у своїх персональних даних щодо складу сім’ї, площі будинків, земельних ділянок, звертаючись до адміністраторів та старост у селах громади та безпосередньо у відділ «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради – жителів смт Брусилів.
При зверненні необхідно мати наступні документи (або їх копії):
- Паспорт громадянина України у формі книжечки;
- Паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм (ID-картка) з довідкою про реєстрацію;
- Картка платника податків (ідентифікаційний код);
- Свідоцтво про народження дитини з довідкою про реєстрацію;
- Документи на право власності на об’єкт нерухомого майна;
- Документи на право власності на земельну ділянку;
- Інші документи у разі потреби.
Заступник начальника відділу
«Центр надання адміністративних послуг»
Брусилівської селищної ради Анатолій Тюрменко