БРУСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ   ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ШОСТОЇ СЕСІЇ  БРУСИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

ВОСЬМОГО  СКЛИКАННЯ

 

від 24.02.2021                                                                                              № 185

 

Про утворення  постійно діючого робочого органу ЦНАП, затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради у новій редакції

Керуючись п.6 ч.1 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118 “Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”, з метою покращення якості надання адміністративних послуг та створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, враховуючи рекомендації спільного засідання постійної комісії з питань фінансів, бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку, інвестицій, постійної комісії з гуманітарних питань, постійної комісії з питань дотримання  законності, правопорядку, прав людини, регламенту, депутатської діяльності, етики та місцевого самоврядування  від 19.02.2021 , селищна рада

ВИРІШИЛА:

  1. Утворити постійно діючий робочий орган Центр надання адміністративних послуг Брусилівської селищної ради, без статусу юридичної особи з 01.03.2021.
  2. Затвердити Положення про постійно діючий робочий орган Центр надання адміністративних послуг Брусилівської селищної ради (додаток 1).
  3. Покласти на Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради керівництво та відповідальність за організацію роботи ЦНАП, в тому числі за здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності постійно діючого робочого органу ЦНАП з 01.03.2021.
  4. Затвердити Положення про Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради у новій редакції (додаток 2).
  5. З метою забезпечення належної доступності адміністративних послуг визначити віддалені робочі місця у наступних центрах адміністративних  округів:

12624, Житомирська область, Брусилівський район, с. Водотиї, вул. Центральна, 18;

12634, Житомирська область, Брусилівський район, с. Морозівка, вул. Миру, 203;

12621, Житомирська область, Брусилівський район, с. Привороття, вул. Центральна, 5;

12642, Житомирська область, Брусилівський район, с. Озера, вул. Житомирська, 1а;

12615, Житомирська область, Брусилівський район, с. Лазарівка, вул. Набережна, 5;

12630, Житомирська область, Брусилівський район, с. Хомутець, вул. Центральна, 16.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку, інвестиційної діяльності, малого та середнього бізнесу та заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради Захарченка В.В.

 

 

Селищний голова                                                         Володимир ГАБЕНЕЦЬ                                                                                         

 

  Додаток 1

до рішення 6 сесії селищної ради 8 скликання

від 24.02.2021 № 185

 

ПОЛОЖЕННЯ

про постійно діючий робочий орган Центр надання адміністративних послуг Брусилівської селищної ради

 

 

   Додаток 2

до рішення 6 сесії селищної ради 8 скликання

від 24.02.2021 № 185

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Брусилівської селищної ради