Про утворення постійно діючого робочого органу ЦНАП, затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради у новій редакції
БРУСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ШОСТОЇ СЕСІЇ БРУСИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
від 24.02.2021 № 185
Про утворення постійно діючого робочого органу ЦНАП, затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради у новій редакції
Керуючись п.6 ч.1 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118 “Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”, з метою покращення якості надання адміністративних послуг та створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, враховуючи рекомендації спільного засідання постійної комісії з питань фінансів, бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку, інвестицій, постійної комісії з гуманітарних питань, постійної комісії з питань дотримання законності, правопорядку, прав людини, регламенту, депутатської діяльності, етики та місцевого самоврядування від 19.02.2021 , селищна рада
ВИРІШИЛА:
- Утворити постійно діючий робочий орган Центр надання адміністративних послуг Брусилівської селищної ради, без статусу юридичної особи з 01.03.2021.
- Затвердити Положення про постійно діючий робочий орган Центр надання адміністративних послуг Брусилівської селищної ради (додаток 1).
- Покласти на Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради керівництво та відповідальність за організацію роботи ЦНАП, в тому числі за здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності постійно діючого робочого органу ЦНАП з 01.03.2021.
- Затвердити Положення про Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради у новій редакції (додаток 2).
- З метою забезпечення належної доступності адміністративних послуг визначити віддалені робочі місця у наступних центрах адміністративних округів:
12624, Житомирська область, Брусилівський район, с. Водотиї, вул. Центральна, 18;
12634, Житомирська область, Брусилівський район, с. Морозівка, вул. Миру, 203;
12621, Житомирська область, Брусилівський район, с. Привороття, вул. Центральна, 5;
12642, Житомирська область, Брусилівський район, с. Озера, вул. Житомирська, 1а;
12615, Житомирська область, Брусилівський район, с. Лазарівка, вул. Набережна, 5;
12630, Житомирська область, Брусилівський район, с. Хомутець, вул. Центральна, 16.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку, інвестиційної діяльності, малого та середнього бізнесу та заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради Захарченка В.В.
Селищний голова Володимир ГАБЕНЕЦЬ
Додаток 1
до рішення 6 сесії селищної ради 8 скликання
від 24.02.2021 № 185
про постійно діючий робочий орган Центр надання адміністративних послуг Брусилівської селищної ради
Додаток 2
до рішення 6 сесії селищної ради 8 скликання
від 24.02.2021 № 185
про відділ «Центр надання адміністративних послуг»