Фото без опису

 

БРУСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ВИКОНКОМУ БРУСИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

від 07.09.2022 р.                                                                                              № 1041

 

Про норми витрат на копіювання або друк копій документів, 
що надаються за запитом на інформацію

Керуючись ст.ст. 52-54, 59, ч.1. ст. 73  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на інформацію», Регламенту Брусилівської селищної ради VIIІ скликання, затвердженого рішенням чотирнадцятої сесії селищної ради восьмого скликання від 22.10.2021 № 634 (в новій редакції), Регламенту роботи виконавчого комітету Брусилівської  селищної ради Житомирського району Житомирської області восьмого скликання, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 02.12.2020 № 1 (зі змінами від 07.09.2022), Інструкції з діловодства в Брусилівській селищній раді, затвердженої розпорядженням селищного голови від 16.09.2021 133, з метою впорядкування процедури оплати витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на інформацію, виконком селищної ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання, сканування (цифрове копіювання) або друк документів, що надаються за запитами на інформацію у Брусилівській селищній раді згідно з додатком 1.
  2. Затвердити норми витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на інформацію згідно з додатком 2.
  3. Загальному відділу селищної ради (Сичинська В.М.) забезпечити дотримання Закону України «Про доступ до публічної інформації» під час роботи з запитами на одержання публічної інформації.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради Захарченка В.В.

 
Селищний голова                                                           Володимир ГАБЕНЕЦЬ                      
                   
 

        
 Додаток 1

          до рішення виконкому

          Брусилівської селищної ради

          07.09.2022 № 1041


 
ПОРЯДОК 

відшкодування фактичних витрат на копіювання, сканування (цифрове копіювання) або друк документів, що надаються за запитами на інформацію у Брусилівській селищній раді
  1. Порядком відшкодування фактичних витрат на копіювання, сканування (цифрове копіювання) або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (далі – Порядок) визначається механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання, сканування (цифрове копіювання) або друк документів, що надаються за запитами на інформацію у Брусилівській селищній раді та її виконавчих органах.
  2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання, сканування (цифрове копіювання) або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, застосовується у випадку, коли виконавчі органи селищної ради є належними розпорядниками інформації.
  3. Відповіді на запити на інформацію надаються безкоштовно:
  • запитувачу інформації, що становить суспільний інтерес. Належність

інформації до такої, що становить суспільний інтерес, визначається чинним законодавством;

  • особі у разі інформації про неї.
  1. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк копій документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 (десяти) сторінок запитуваних документів. Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на інформацію у Брусилівській селищній раді та її виконавчих органах визначається відповідно до норм витрат на копіювання, сканування (цифрове копіювання) або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, які затверджуються згідно рішення виконавчого комітету Брусилівської селищної ради.
  2. Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на інформацію апаратом Брусилівської селищної ради розраховується відділом бухгалтерського обліку та звітності селищної ради.
  3. Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на інформацію виконавчими органами Брусилівської селищної ради розраховується структурним підрозділом, що забезпечує бухгалтерський облік відповідного виконавчого органу.
  4. Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на інформацію у Брусилівській селищній раді та її виконавчих органах здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку, зручні для запитувача.
  5. Запитувані документи (понад 10 сторінок), на які запитувачу направлено лист–відповідь з розрахунком відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на інформацію у Брусилівській селищній раді та її виконавчих органах (далі – лист-відповідь), надаються після отримання документів, що підтверджують повну оплату витрат.
  6. У разі, якщо запитувач інформації надав протягом 5 робочих днів з моменту отримання листа-відповіді, документ, що підтверджує повну оплату витрат на копіювання або друк копій документів, виконавець, якому доручено розгляд запиту на інформацію, протягом 10 робочих днів з моменту отримання документу виготовляє запитувані документи.
  7. У разі, якщо запитувач інформації не надав протягом 5 робочих днів з моменту отримання листа-відповіді, документ, що підтверджує повну оплату вартості відшкодування витрат на копіювання або друк копій документів, то відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідною службою діловодства робиться відмітка про відмову запитувача в отриманні відповіді на запит на інформацію.

Заступник селищного голови                                               Василь ЗАХАРЧЕНКО

 


 
          Додаток 2

          до рішення виконкому

          Брусилівської селищної ради

          07.09.2022 № 1041

 

НОРМИ

витрат на копіювання, сканування (цифрове копіювання) або друк документів, що надаються за запитами на інформацію

 

№ п/п

Послуга, що надається

Норми витрат

  1.  

Копіювання, або друк копій документів формату А-4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

  1.  

Копіювання, або друк копій документів формату А-3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

  1.  

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування, тощо (в тому числі двосторонній друк)

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

  1.  

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

Примітка:

Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку копій документів.

 

 

 

Заступник селищного голови                                               Василь ЗАХАРЧЕНКО