Про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2021 року

Дата: 09.07.2021 13:41
Кількість переглядів: 224

 Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» , Брусилівською селищною радою проводиться робота щодо розгляду звернень громадян.

 Розгляд звернень громадян Брусилівською селищною радою здійснюється централізовано через загальний відділ селищної ради.

  За  І півріччя 2021 року  до селищної ради надійшло 347 звернень:  з них – 252 поштою, 95 звернень  розглянуто на особистому прийомі громадян. Повторних звернень зареєстровано - 7, колективних звернень - 20.

  Найбільше звернень надійшло з питань аграрної політики та земельних відносин – 132.  На другому місці звернення з соціального захисту – 62. На третьому місці  питання комунального господарства – 35, також:

- питань сімї, дітей, молоді, гендерної рівності та фізичної культури та спорту – 30;

  • екології та природних ресурсі – 27;
  • охорони здоров’я – 13;
  • дотримання законності – 9;
  • транспорту та зв’язку – 8;
  • освіти і науки – 8;
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 8;
  • житлової політики – 6;
  • питань фінансової політик – 4;
  • питань праці та заробітної плати – 4;
  • та з інших питань – 1.

 

 Звернення «Про доступ до публічної інформації» зареєстровано  288 звернень та у п’ятиденний термін усім надано кваліфіковану відповідь працівниками Брусилівської селищної ради.

 З вищезазначеного, найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях є земельні питання.

  Скарг та повторних звернень від громадян за звітній період до селищної ради надійшло - 7. Звернення громадян розглянуті в терміни у відповідність до вимог Законів України: «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».

 За результатами розгляду звернень громадян посадовими особами та діючими комісіями при селищній раді –  всіх громадян в письмовому вигляді повідомлено про прийняті рішення.

  Розпорядженням селищного голови від 26 листопада 2020 року №147 затверджено Графік особистого прийому громадян посадовими особами Брусилівської селищної ради.

 

 За інформацією, що надійшла до загального відділу селищної ради за

  І півріччя 2021 року було зареєстровано звернень, а саме:

  • смт. Брусилів – 185 звернень;
  • на території сіл Водотиї, Болячів – 25 звернень;
  • на території села Дивин – 0  звернень;
  • на території села Карабачин –  2 звернення;
  • на території сіл Лазарівка, Хом’янка, Старицьке - 8 звернень;
  • на території сіл Містечко, Ковганівка  – 5 звернень;
  • на території сіл Морозівка, Малинівка – 10 звернень;
  • на території села Нові Озеряни – 6 звернень;
  • на території сіл Озера, Мар’янівка, Биків, Западня – 9  звернень;
  • на території села Осівці, – 10 звернень;
  • на території села Привороття – 7 звернень;
  • на території села Покришів,  - 4 звернення;
  • на території сіл Романівка, Пилипонка, – 3 звернення;
  • на території села Скочище, ст. Скочище – 2 звернення;
  • на території сіл Соболівка, Долинівка,  – 1 звернення;
  • на території села Соловіївка – 12  звернень;
  • на території сіл Хомутець, Краківщина, Вільшка – 12  звернень;
  • на території сіл Яструбенька, Яструбна, Дубрівка – 0 звернень;
  • 46 заяв надійшли від людей, які не зареєстровані у Брусилівській територіальній громаді.     

  За результатами розгляду 321 звернення вирішено позитивно та 25 громадянам дано роз’яснення,  відмовлено у задоволені – 0 звернення.

  Селищна рада забезпечує безумовне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Уряду щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, належний розгляд звернень та оперативне вирішення обґрунтованих заяв і скарг громадян.

 Працівниками селищної ради забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення звернень громадян.

 Особлива увага звертається при вирішенні питань колективних звернень, соціально незахищених верств населення і осіб, які мають особливі заслуги перед Україною.

90 % усіх звернень громадян Брусилівська селищна рада розглядає на виконавчому комітеті  та на сесії селищної ради. Секретарями селищної ради та начальником загального відділу ведеться належний контроль за організацією та належним виконанням розгляду звернень громадян.

  Матеріали про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднюються на офіційному веб–сайті Брусилівської селищної ради та на порталі відкритих даних.

 

 

   Мирослава ПЕТРИЧКО, начальник загального

відділу селищної ради                        


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь