Фото без опису

БРУСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

БРУСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ   

позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті селищної ради

12.05.2020 р.                                                                                               № 46

 

Головував: Заступник селищного голови, голова комісії Василь ЗАХАРЧЕНКО

Заступник голови комісії Олександр ДЗЯДЕВИЧ

Секретар комісії: -  Ірина ДОРОГІНА

Присутні члени комісії: Коструба М.В., Шуляренко В.П., Хабаза С.В., Михаленко О.В., Овсієнко І.Л., Медведчук В.В., Мазуренко В.В., Шарамко М.П., Бондарчук М.М., Тарасюк В.В., Гребенюк М.В., Омельчук І.В.

Запрошені: Волошенко А.А., Шкуратівський В.В., Чмуневич М.І., Войцехівська І.М.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про вжиття заходів на території Брусилівської селищної ради для запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID -19.

Доповідач:   Захарченко В.В. – голова комісії, заступник селищного голови

Приймають участь в обговоренні:

 

Шкуратівський В.В. – заступник селищного голови

Хабаза С.В. – головний лікар КНП «Брусилівська лікарня»

   Михаленко О.В. – головний лікар КНП «Центрр ПМСД» Брусилівської селищної ради

 

Шуляренко В.П. – завідувач Брусилівським відділенням Коростишівського відділу ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України»

 

 (Члени комісії одноголосно затвердили порядок денний та регламент роботи засідання).

1. СЛУХАЛИ: Про вжиття заходів на території Брусилівської селищної ради для запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID -19.

Доповідач:  Захарченко В.В. – голова комісії, заступник селищного голови

ВИСТУПИЛИ:

Шкуратівський В.В. – заступник селищного голови

Хабаза С.В. – головний лікар КНП «Брусилівська лікарня»

Михаленко О.В. – головний лікар КНП «Центрр ПМСД» Брусилівської селищної ради

 

Шуляренко В.П. – завідувач Брусилівським відділенням Коростишівського міжрайонного відділу ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України»

 

Голосували: «за» -15, «проти» - 0, «утримались» - 0.

 

ВИРІШИЛИ: прийняти рішення  комісії з урахуванням пропозицій та зауважень

Відповідно до Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", Кодексу цивільного захисту України, постанов Кабінету Міністрів України:  від 02 квітня 2020 року № 255 «Про внесення змін до постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211«Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID -19» - із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 року № 215, від 20 березня 2020 року № 242, від 25 березня 2020 року № 239, від 29 березня 2020 року № 241, від 08.04.2020 № 262; від 22.04.2020 № 291, від 04.05.2020 № 343 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», рішення обласної комісії з питань з питань ТЕБ та НС (Протокол № 18 від 08.05.2020).

  1. Продовжити до 22 травня 2020 року на всій території Брусилівської селищної ради карантин.
  2. Послабити на території Брусилівської селищної ради карантинні обмеження з 12 травня 2020 року, а саме:

1) відвідування парків, скверів, зон відпочинку, лісопаркових та прибережних зон;

2) відвідування спортивних та дитячих майданчиків;

3) проведення заходів, необхідних для забезпечення роботи органів місцевого самоврядування, індивідуальних тренувальних занять (біг, хода, їзда на велосипеді, фігурне катання, рух на активних візках спортсменів з інвалідністю);

4) роботу торговельного і побутового обслуговування населення за умови: торговельного (виключно в магазинах) і побутового обслуговування населення за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя, очей, рук) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, перебування у приміщенні не більше одного відвідувача на 10 кв. метрів торговельної площі, а також дотримання інших санітарних та протиепідемічних заходів;

5) провадження діяльності з надання фінансових послуг, діяльності фінансових установ і діяльності з інкасації та перевезення валютних цінностей, а також медичної практики, діяльності з виготовлення технічних та інших засобів реабілітації, ветеринарної практики, діяльності автозаправних комплексів, діяльності з продажу, надання в оренду, технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, періодичних випробувань автотранспортних засобів на предмет дорожньої безпеки, сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання, технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій, діяльності з підключення споживачів до Інтернету, поповнення рахунків мобільного зв’язку, сплати комунальних послуг та послуг доступу до Інтернету, ремонту офісної та комп’ютерної техніки, устаткування, приладдя, побутових виробів і предметів особистого вжитку, надання послуг хімчистки, поштової та кур’єрської діяльності, будівельних робіт, робіт із збирання і заготівлі відходів, діяльності кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя, очей, рук) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;

6) діяльності з надання послуг громадського харчування на відкритих (літніх) майданчиках просто неба за умови забезпечення дотримання відстані не менш як 1,5 метра між місцями для сидіння за сусідніми столами та розміщення не більш як двох клієнтів за одним столом (без урахування дітей віком до 14 років), діяльності з надання зазначених послуг із здійсненням адресної доставки замовлень та замовлень на винос за умови, що суб’єкт господарювання, який проводить таку діяльність, є оператором ринку харчових продуктів відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, та за умови забезпечення персоналу засобами індивідуального захисту (зокрема захист обличчя, очей, рук) і перебування відвідувачів, крім часу приймання їжі, у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторах або захисних масках, у тому числі виготовлених самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;

7) діяльності підприємств, які працюють у галузі засобів масової інформації, зокрема точок продажу преси, друкарень, редакцій, логістичних підприємств у сфері доставки паперу та друкованих видань, а також телерадіоорганізацій, афілійованих з ними організацій, які забезпечують їх повноцінне функціонування, зокрема виробництво контенту, а також інших суб’єктів у сфері масової інформації, які забезпечують роботу засобів масової інформації та доставку контенту до телеглядача (провайдерів програмної послуги, операторів телекомунікацій, що забезпечують розповсюдження сигналу телебачення та радіомовлення), інших виробників аудіовізуального контенту;

8) здійснення журналістами та іншими працівниками засобів масової інформації телевізійної зйомки, виробництва телевізійного продукту, іншої журналістської діяльності, зокрема на вулицях населених пунктів, у приміщеннях підприємств, установ, організацій, органів державної влади тощо, за умови обмеження кількості осіб, задіяних для виробництва телевізійного продукту в одному місці, не більше 50 осіб, обмеження доступу до місця зйомки (знімального майданчика) сторонніх осіб та забезпечення усіх задіяних осіб засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;

9) роботу суб’єктів господарювання, пов’язану з виробництвом аудіовізуальних творів, зокрема здійснення кіно- та відеозйомки на відкритому повітрі, у транспортних засобах, житлових будинках, спорудах, приміщеннях (у тому числі приміщеннях, призначених для зйомки аудіовізуальних творів (студії, павільйони), за умови обмеження кількості осіб, які здійснюють кіно- та відеозйомку в одному місці, не більше 50 осіб, обмеження доступу до місця зйомки (знімального майданчика) сторонніх осіб та забезпечення усього персоналу, залученого до виробництва аудіовізуального твору, засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання інших санітарних та протиепідемічних заходів;

10) надання планової медичної допомоги у закладах, які не визначені  для  госпіталізації хворих з підтвердженим випадком COVID-19, після  обов’язкового тестування пацієнтів, яким надається медична допомога, на  наявність коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної  ланцюгової реакції;

11) надання планової стоматологічної допомоги після обов’язкового тестування пацієнтів, яким надається допомога, на  наявність коронавірусу SARS-CoV-2 методом  полімеразної  ланцюгової реакції.

12) відновити роботу продовольчого ринку при умові виконання вимог до роботи ринків, затверджених  рішенням  районної комісії з питань ТЕБ та НС (протокол № 12 від  30.04.2020) та комісійної прийомки готовності продовольчого ринку.

 

3. Брусилівському відділенню поліції Коростишівського ВП Головного управління Національної поліції в Житомирській області (Бондарчук М.М.) забезпечити контроль за дотриманням громадянами обмежувальних заходів та забезпечити громадський порядок на території населених пунктів селищної ради на період карантину.

4. Заходи та рішення, затверджені Протоколами комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Брусилівської селищної ради від 13.03.2020 № 41, від 17.03.2020 № 42, від 26.03.2020 № 43, від 06.04.2020 № 44 від 23.04.2020 № 45 вважати чинними з урахуванням змін, прийнятих даним Протоколом.

 

5. Начальникам відділів: комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології селищної ради (Бортнічук Т.Й.), культури, туризму та діяльності засобів масової інформації селищної ради (Філоненко Л.М.) та в.о. старост селищної ради за територіальною належністю забезпечити постійне  інформування населення про дотримання затверджених карантинних заходів з використанням веб сайтів та інших комунікаційних засобів.

 

6. Комісії з питань з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті селищної ради (Захарченко В.В.)   направити даний Протокол  до Брусилівської районної державної адміністрації для відповідного  реагування та довести його до виконання керівникам всіх підприємств, установ, організації та закладів незалежно від форм власності.

 

 

 

Голова комісії                                                               Василь ЗАХАРЧЕНКО

 

 

Секретар комісії                                                           Ірина ДОРОГІНА