П Р О Т О К О Л позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті селищної ради №44
БРУСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
БРУСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
П Р О Т О К О Л
Позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті селищної ради
06.04.2020 р. № 44
Головував: Заступник селищного голови, голова комісії Василь ЗАХАРЧЕНКО
Заступник голови комісії Олександр ДЗЯДЕВИЧ
Секретар комісії: - Ірина ДОРОГІНА
Присутні члени комісії: Бортнічук Т.Й., Коструба М.В., Шуляренко В.П., Хабаза С.В., Михаленко О.В., Овсієнко І.Л., Медведчук В.В., Мазуренко В.В., Шарамко М.П.
Запрошені: Волошенко А.А., Шкуратівський В.В., Зелінська О.П., Сильчук С.С., Чмуневич М.І., Войцехівська І.М.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про вжиття додаткових протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню гострої распіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS- CoV-2.
Доповідач: Захарченко В.В. – голова комісії, заступник селищного голови
Приймають участь в обговоренні:
Шкуратівський В.В. – заступник селищного голови
Хабаза С.В. – головний лікар КНП «Брусилівська лікарня»
Михаленко О.В. – головний лікар КНП «Центрр ПМСД» Брусилівської селищної ради
Шуляренко В.П. – завідувач Брусилівським відділенням Коростишівського відділу ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України»
Сильчук С.С. - заступник начальника Брусилівського відділення поліції Коростишівського ВП Головного управління Національної поліції в Житомирській області
Дзядевич О.Л. - начальник Брусилівського сектору управління ДСНС України у Житомирській області
Мазуренко В.В. - директор КУ «Центр соціальних послуг» Брусилівської селищнох ради
2. Про внесення змін до складу комісії з ТЕБ та НС при виконавчому комітеті селищної ради.
Доповідач: Дорогіна І.І. – головний спеціаліст відділу комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології селищної ради
(Члени комісії одноголосно затвердили порядок денний та регламент роботи засідання).
1. СЛУХАЛИ: Про вжиття додаткових протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню гострої распіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS- CoV-2.
Доповідач: Захарченко В.В. – голова комісії, заступник селищного голови
ВИСТУПИЛИ:
Шкуратівський В.В. – заступник селищного голови
Хабаза С.В. – головний лікар КНП «Брусилівська лікарня»
Михаленко О.В. – головний лікар КНП «Центрр ПМСД» Брусилівської селищної ради
Шуляренко В.П. – завідувач Брусилівським відділенням Коростишівського міжрайонного відділу ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України»
Сильчук С.С. - заступник начальника Брусилівського відділення поліції Коростишівського ВП Головного управління Національної поліції в Житомирській області
Дзядевич О.Л. - начальник Брусилівського сектору управління ДСНС України у Житомирській області
Чмуневич М.І. – начальник відділу освіти та спорту селищної ради
Мазуренко В.В. - директор КУ «Центр соціальних послуг» Брусилівської селищнох ради
Голосували: «за» -12, «проти» - 0, «утримались» - 0.
ВИРІШИЛИ: прийняти рішення комісії з урахуванням пропозицій та зауважень.
1. Установити до 24 квітня 2020 р. на всій території Брусилівської селищної ради карантин.
2. Заборонити до 24 квітня 2020 р.:
1) з 6 квітня 2020 р. перебування в громадських місцях без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно;
2) з 6 квітня 2020 р. переміщення групою осіб у кількості більше ніж дві особи, крім випадків службової необхідності та супроводження осіб, які не досягли 14 років, батьками, усиновлювачами, опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями, іншими особами відповідно до закону або повнолітніми родичами дитини;
3) перебування в громадських місцях осіб, які не досягли 14 років, без супроводу батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, інших осіб відповідно до закону або повнолітніх родичів дитини;
4) відвідування закладів освіти її здобувачами;
5) відвідування парків, скверів, зон відпочинку, лісопаркових та прибережних зон, крім вигулу домашніх тварин однією особою та в разі службової необхідності;
6) відвідування спортивних та дитячих майданчиків;
7) проведення всіх масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, за умови забезпечення учасників засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;
8) перебувати на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус;
9) самовільно залишати місця обсервації (ізоляції);
10) переміщення осіб, які не досягли 14 років (переміщення здійснюється лише у супроводі батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, інших осіб відповідно до закону за умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок без клапану видиху.
3. Рекомендувати виконавчому комітету селищної ради заборонити до 24 квітня 2020 року:
- роботу суб’єктів господарювання, яка передбачає приймання відвідувачів, зокрема закладів громадського харчування (ресторанів, кафе тощо), торговельно-розважальних центрів, інших закладів розважальної діяльності, фітнес-центрів, закладів культури, торговельного і побутового обслуговування населення, крім:
торгівлі продуктами харчування, пальним, деталями та приладдям для транспортних засобів та сільськогосподарської техніки, засобами гігієни, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації, ветеринарними препаратами, кормами, пестицидами та агрохімікатами, насінням і садивним матеріалом, добовим молодняком свійської птиці, засобами зв’язку та телекомунікацій, в тому числі мобільними телефонами, смартфонами, планшетами, ноутбуками та іншими товарами, що відтворюють та передають інформацію, в спеціалізованих магазинах, які обов’язково повинні мати прямі контракти з операторами зв’язку, за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя та очей) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, перебування в приміщенні не більше одного відвідувача на 10 кв. метрів торговельної площі, а також дотримання інших санітарних та протиепідемічних заходів;
провадження діяльності з надання фінансових послуг, діяльності фінансових установ і діяльності з інкасації та перевезення валютних цінностей, а також медичної практики, діяльності з виготовлення технічних та інших засобів реабілітації, ветеринарної практики, діяльності автозаправних комплексів, діяльності з продажу, надання в оренду, технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, періодичних випробувань автотранспортних засобів на предмет дорожньої безпеки, сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання, технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій, діяльності з підключення споживачів до Інтернету, поповнення рахунків мобільного зв’язку, сплати комунальних послуг та послуг доступу до Інтернету, ремонту офісної та комп’ютерної техніки, устаткування, приладдя, побутових виробів і предметів особистого вжитку, об’єктів поштового зв’язку, кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя та очей) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;
торговельної діяльності та діяльності з надання послуг громадського харчування із застосуванням адресної доставки замовлень за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя та очей) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;
діяльності закладів розміщення, в яких проживають медичні працівники та особи в обсервації, а також інші особи відповідно до рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
- регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, зокрема пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, крім перевезення:
легковими автомобілями;
службовими та/або орендованими автомобільними транспортними засобами працівників підприємств, закладів та установ незалежно від форми власності, які забезпечують охорону здоров’я, продовольче забезпечення, урядування та надання найважливіших державних послуг, енергозабезпечення, водозабезпечення, зв’язок та комунікації, фінансові та банківські послуги, функціонування інфраструктури транспортного забезпечення, сфери оборони, правопорядку та цивільного захисту, об’єктів критичної інфраструктури, які мають безперервний промисловий цикл, за умови забезпечення водіїв та пасажирів під час таких перевезень засобами індивідуального захисту в межах кількості місць для сидіння, передбаченої технічною характеристикою транспортного засобу або визначеної в реєстраційних документах на цей транспортний засіб і виключно за маршрутами руху, погодженими з органами Національної поліції, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;
працівників закладів та установ незалежно від форми власності, які забезпечують охорону здоров’я, продовольче забезпечення, урядування та надання найважливіших державних послуг, енергозабезпечення, водозабезпечення, зв’язок та комунікації, фінансові та банківські послуги, функціонування інфраструктури транспортного забезпечення, сфери оборони, правопорядку та цивільного захисту, об’єктів критичної інфраструктури, які мають безперервний промисловий цикл, за умови забезпечення водіїв та пасажирів під час таких перевезень засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, в межах кількості місць для сидіння, передбаченої технічною характеристикою транспортного засобу або визначеної в реєстраційних документах на цей транспортний засіб, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів в міському електричному (трамвай, тролейбус) та автомобільному транспортному засобі,
що здійснює регулярні пасажирські перевезення на міських маршрутах;
- постачальникам електричної енергії, операторам систем розподілу електричної енергії здійснювати відключення та обмеження нижче технологічного мінімуму споживання електричної енергії підприємств централізованого водопостачання та водовідведення незалежно від форми власності;
- відвідування установ і закладів, що надають паліативну допомогу, соціального захисту, в яких тимчасово або постійно проживають/ перебувають діти, громадяни похилого віку, ветерани війни і праці, особи з інвалідністю, особи із стійкими інтелектуальними або психічними порушеннями, установ і закладів, що надають соціальні послуги сім’ям/особам у складних життєвих обставинах, крім установ і закладів, які надають послуги екстрено (кризово);
4.Особи, які потребують самоізоляції ( п4. Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2020 №255) зобов’язані постійно перебувати у визначеному ними місці самоізоляції, утримуватися від контакту з іншими особами, крім тих, з якими спільно проживають.
Особам, які потребують самоізоляції (крім осіб, які хворі на
COVID-19) та заявили про неможливість забезпечення піклування про них у період самоізоляції іншими особами, дозволяється відвідування місць торгівлі продуктами харчування, засобами гігієни, лікарськими засобами, медичними виробами, які розміщені на відстані не більше ніж 2 кілометри від місця самоізоляції, за умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок без клапану видиху.
Особам, які потребують самоізоляції (крім осіб, які хворі на
COVID-19) та заявили про неможливість забезпечення піклування про них у період самоізоляції іншими особами, дозволяється двічі на день вигул домашніх тварин.
У невідкладних станах особа, яка перебуває на самоізоляції, звертається за екстреною медичною допомогою.
5.Встановити, що контроль за дотриманням режиму самоізоляції здійснюється Брусилівським районним ВП Коростишівського ВП ГУНП в Житомирській області та районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області.
6. Рекомендувати підприємствам, установам, організаціям, закладам не залежно від форм власності на час дії карантину забезпечити:
позмінну роботу працівників та/або за можливості віддалену роботу в режимі реального часу через Інтернет;
відстань у прикасовій та касовій зонах між особами (за винятком покупця і продавця) не менше ніж 1,5 метра та/або наявність між ними відповідних захисних екранів;
дотримання відстані не менше ніж 1,5 метра між відвідувачами, які очікують дозволу на вхід до приміщень;
цілодобовий та/або подовжений режим (графік) роботи юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, які провадять діяльність, яка є дозволеною відповідно до цієї постанови (без необхідності здійснення окремого погодження такого режиму (графіка).
7.Начальникам відділів: комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології селищної ради (Бортнічук Т.Й.), культури, туризму та засобів масової інформації селищної ради (Філоненко Л.М.) та в.о. старост за територіальною належністю забезпечити постійна інформування населення про дотримання затверджених карантинних заходів.
8. Заходи, затверджені Протоколами комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті селищної ради від 13.03.2020 № 41, від 17.03.2020 № 42 та від 26.03.2020 № 43 вважати чинними з урахуванням змін, прийнятих даним Протоколом.
9. Комісії з питань з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті селищної ради (Захарченко В.В.):
- направити даний Протокол до районної державної адміністрації для відповідного реагування та довести його до виконання керівникам всіх підприємств, установ, організації та закладів не залежно від форм власності.
2. СЛУХАЛИ: Про внесення змін до складу комісії з ТЕБ та НС при виконавчому комітеті селищної ради
Доповідач: Дорогіна І.І. – головний спеціаліст відділу комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології селищної ради.
Голосували: «за» -12, «проти» - 0, «утримались» - 0.
ВИРІШИЛИ: з урахуванням пропозицій та зауважень, внесених у ході обговорення рекомендувати виконавчому комітету селищної ради внести зміни в склад комісії ТЕБ та НС при виконавчому комітеті селищної ради та затвердити склад комісії в новій редакції:
СКЛАД
комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і
надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті селищної ради
Голова комісії: Захарченко Василь Васильович |
заступник селищного голови з питань комунальної власності, земельних відносин та економічного розвитку селищної ради |
Заступник голови комісії: Дзядевич Олександр Леонідович |
начальник Бркусилівського районного сектору управління ДСНС України в Житомирській області, (за згодою)
|
Секретар комісії: Дорогіна Ірина Іванівна
|
головний спеціаліст відділу комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології селищної ради |
Члени комісії: Бортнічук Тетяна Йосипівна
Яковина Ярослав Дмитрович
Хабаза Сергій Володимирович
Михаленко Олена Володимирівна
Шуляренко Валентина Петрівна
Овсієнко Ірина Леонівна
Тарасюк Василь Васильович
Мамчур Павло Васильович
Бондарчук Микола Миколайович
Воробей Микола Васильович
Повар Володимир Костянтинович
Прохоренко Світлана Костянтинівна
Тюрменко Олег Миколайович
Гребенюк Микола Васильович
Медведчук Василь Васильович
Омельчук Ігор Вікторович
Данілочкін Анатолій Єгорович |
начальник відділу комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології селищної ради
депутат селищної ради (за згодою)
головний лікар Комунального некомерційного підприємства «Брусилівська лікарня» (за згодою)
головний лікар Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Брусилівської селищної ради (за згодою)
завідувач Брусилівського відділення Коростишівського відділу ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України» (за згодою)
начальник відділу фінансів, планування, економічного розвитку, торгівлі та інвестицій селищної ради
начальник Брусилівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області (за згодою)
старший майстер Брусилівської дільниці Попільнянського відділення АТ «Житомиргаз» (за згодою)
начальник Брусилівського відділення поліції Коростишівського ВП Головного управління Національної поліції в Житомирській області (за згодою)
начальник Брусилівського ДРП філії Житомирської ДЕД (за згодою)
лісничий Брусилівського лісництва дочірнього підприємства «Коростишівського лісгоспу АПК» (за згодою)
голова правління районного споживчого товариства (за згодою)
начальник Брусилівського району електричних мереж (за згодою)
начальник Брусилівської дільниці Радомишльського управління водного господарства (за згодою)
начальник відділу, житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Брусилівської районної державної адміністрації (за згодою)
директор Комунального підприємства «Добробут» Брусилівської селищної ради
начальник ТОВ „Райагропостач” (за згодою) |
Коструба Михайло Васильович
Шарамко Марія Петрівна
Мазуренко Валентина Василівна
в.о. старост за територіальною належністю |
начальник відділу містобудування, архітектури та земельних відносин селищної ради
начальник відділу соціальної, сімейної, молодіжної політики та охорони здоровя Брусилівської селищної ради в.о. директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Брусилівської селищної ради |
Голова комісії / підпис існує/ Василь ЗАХАРЧЕНКО
Секретар комісії /підпис існує/ Ірина ДОРОГІНА