Фото без опису

   Сесією Житомирської обласної ради від 02.11.2017 № 799 затверджено Регіональні правила надання, використання та погашення довгострокових пільгових кредитів індивідуальним сільським забудовникам, які надаються комунальним підприємством «Обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» Житомирської обласної ради з урахуванням осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої ст.6 та абзацу 4 п.1.ст.10. ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту та громадяни України, які перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи».

   Щодо державної житлової програми «Доступне житло»

    Після ухвалення Верховною Радою України Закону «Про внесення змін до статті 4 Закону «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» щодо реалізації державних житлових програм» запрацював механізм пільгового придбання житла. Документ передбачає додаткові можливості для сімей учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб вирішити проблему житла шляхом участі у програмі доступного житла, завдяки чому зможуть за допомогою держави придбати житло за механізмом «50» на «50» або отримати пільговий кредит під 7 відсотків річних для вирішення житлового питання.

   І насамкінець про Порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України.

    Постановою КМУ від 21 серпня 2019 року № 793 внесено зміни до пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України, затверджених постановою КМУ від 4 жовтня 2017 р. № 769. Документом передбачено фінансування заходів з надання тимчасового житла для внутрішньо переміщених осіб та облаштування центрів надання адміністративних послуг у співвідношенні: 70%-з державного бюджету, 30%- з місцевого бюджету.