Звертаємось до Вас із проханням активно взяти участь в проведенні  санітарної очистки територій та благоустрою населених пунктів Брусилівської  селищної територіальної  громади. Провести заходи з упорядкування та прибирання прилеглих територій, присадибних ділянок, розчистці дерев.

 Незважаючи на непростий теперішній час, коли ми змушені переживати період  воєнного  стану в країні, життя все ж таки продовжується, і нам з вами жити в однім домі -  Брусилівській  селищній територіальній  громадіДля забезпечення екологічного благополуччя жителів громади, збереження та збільшення зон зелених насаджень, підтримки чистоти і порядку в громаді, запрошуємо Вас долучитися до низки заходів із прибирання території  громади у квітні 2023 року, зокрема провести санітарне прибирання та благоустрій прилеглих та закріплених за вами територій, навести лад на територіях прилеглих садиб, вулицях, господарських територіях. Адже чистота громади – справа спільна для всіх і кожного!

 Вищезазначені  заходи  проводяться  з метою покращення санітарного стану території громади після зими, проведення підготовки до святкування Великодня  та Дня благоустрою територій населених пунктів громади. 

  Тож давайте разом наведемо лад та благоустрій на своїх територіях, готуючись до світлого і радісного свята – Великодня.

  Підприємства, установи, організації, незалежно від відомчої належності, громадяни, що мають  будинки на правах приватної власності, юридичні і фізичні особи зобов’язані вчасно виконувати прибирання прилеглих та закріплених за ними земельних ділянок (очищення від сміття та бруду, будівельного матеріалу, побілка дерев, прибирання гілля та ін.), дотримуватися чистоти і підтримувати порядок на всій території громади, утримувати в чистоті і порядку  житлові будинки й інші об’єкти соціального призначення.

 Просимо  Вас долучитись  до  проведення   санітарної очистки територій та благоустрою населених пунктів Брусилівської  селищної територіальної громади, об‘єднати  спільні зусилля, щоб навести порядок і прибрати довкілля.

 

Відділ самоврядного контролю