Фото без описуКеруючись ст.ст. 52-54, 59, ч.1. ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Плану роботи виконавчого комітету Брусилівської селищної ради на ІІ півріччя 2022 року, затвердженого рішенням виконавчого комітету селищної ради від 01.06.2022 №899, Положення про загальний відділ Брусилівської селищної ради, затвердженого рішенням третьої сесії селищної ради восьмого скликання від 09.12.2020 №33 загальний відділ Брусилівської селищної ради працює відповідно до посадових інструкцій затверджених розпорядженням селищного голови від 02.02.2021 №20 «Про затвердження посадових Інструкцій працівників загального відділу Брусилівської селищної ради».

         Загальним відділом ведеться робота по опрацюванню кореспонденції та здійснення контролю за вхідною та вихідною документацію в порядку, передбаченому Інструкцією з діловодства затвердженою розпорядженням селищного голови від 16.09.2021 року за №133  «Про затвердження Інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну та Інструкції з діловодства в Брусилівській селищній раді у новій редакції”, яка встановлює загальні правила документування управлінської діяльності і регламентує порядок роботи з документами.

         Загальний відділ здійснює єдину систему діловодства та  контролю за термінами виконання документів.          Надає методичну  та практичну допомогу в організації по введенню діловодства структурним підрозділам та  старостам селищної ради.  

Проводить реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, що за десять місяців  станом на 1 листопада 2022 року становить:          

  1. Прийнято, розглянуто та зареєстровано вхідної документації – 2459 листів, з них розглянуто та виставлено контрольних термінів 1650листів.
  2. Зареєстровано вихідної документації та відправлено адресатам – 2167 листів.
  3. Сформовано та підготовлено документів на розгляд голови – 4626 листів.
  4. Здійснено копіювання вхідних документів та направлено їх виконавцям для розгляду – 3850 листів.

         За звітний період з 1 листопад 2021 по  1 листопада 2022  загальним відділом зареєстровано:

  1. вхідної документації – 3407 листів, з них розглянуто та виставлено контрольних термінів 2250 листів;
  2. Зареєстровано вихідної документації та відправлено адресатам – 2610 листів.
  3. Сформовано та підготовлено документів на розгляд  голови – 6017 листів.
  4. Здійснено копіювання вхідних документів та направлено їх виконавцям для розгляду – 4950 листів.

Рік

Вхідна документація

Вихідна документація

2017 рік

2551

1896

2018 рік

3166

2288

2019 рік

3962

2750

2020 рік

4120

2931

2021рік

4948

3037

2022 рік станом на 1 листопада

2459

2167

         Також загальний відділ працює у єдиній системі електронного документообігу. За звітний період зареєстровано 459 листів вхідної кореспонденції.

         Загальним відділом за звітний період через Укрпошта Стандарт було відправлено 127 рекомендованих листів з повідомленням.

     Головним спеціалістом загального відділу станом на 1 листопада 2022 року зареєстровано  199  звернень громадян, де 196 звернень вирішено позитивно та надано відповідь заявникам.  Найбільше звернень надійшло з питань аграрної політики та земельних відносин 58, на другому місці звернення соціального захисту – 54, на третьому місці з питань сімї, дітей та молоді – 38.

 Ведеться робота по доступу до публічної інформації і в п’ятиденний термін надається відповідь заявнику. З початку року до 1 листопада 2022 року зареєстровано  138  звернень “ Про доступ до публічної інформації ”  та надано 138 відповідей заявникам.

За звітний період з 1 листопад 2021 по 1 листопада 2022 роки  зареєстровано звернень громадян 238, звернень «Про доступ до публічної інформації» - 155 та сформовано 393 справи.                                                                                 

Звернень громадян у порівняльній таблиці:

Рік

Вхідні

Вихідні і сформовані справи

2017 рік

1569

1531

2018 рік

1145

1196

2019 рік

466

472

2020 року

273

295

2021 рік

452

461

2022 рік станом на 1 листопада

199

212

Про результати розгляду звернень громадян та про прийняті рішення заявників повідомлено письмово.

 

    Валентина СИЧИНСЬКА,начальник загального відділу                                   

селищної ради