АКТУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

Дата: 28.10.2022 14:22
Кількість переглядів: 65

 

           Погосподарський облік, це вид первинного обліку, передбачений для накопичення і систематизації відомостей, які збирають сільські, селищні ради об’єднаних територіальних громад по кожному з розташованих на їхній території населених пунктів і які є необхідними для проведення державних статистичних спостережень.

 

           Погосподарський облік у територіальних громадах ведеться з урахуванням норм чинного законодавства з питань захисту персональних даних. Цей облік не передбачає реєстраційних дій і не несе жодних правових наслідків для об’єктів, відносно яких він здійснюється.

 

           Основними інформаційними джерелами погосподарського обліку є:

 

  • Будь які документальні свідчення щодо об’єкта погосподарського обліку: паспорти, свідоцтва, земельно-кадастрова документація, правовстановлюючі документи, рішення органів виконавчої влади й органів самоврядування будь-якого рівня, письмові заяви громадян тощо;
  • Усні повідомлення, заяви громадян;
  • Наочна інформація, отримана під час суцільних обходів і перевірок.

 

           В Брусилівській селищній раді погосподарський облік загалом ведеться за першим типом об’єкта – домогосподарство з реєстрацією місця проживання на території відповідного населеного пункту разом із нерухомістю, якою воно володіє або користується (крім дачників).

 

           Відділом «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради та старостами селищної ради постійно проводиться уточнення наявної інформації з метою внесення змін до погосподарських книг, наповнення та уточнення електронної бази Реєстру територіальної громади з метою його актуалізації, на основі даних яких видаються довідки жителям громади в установи та організації при оформленні соціальних пільг, виплат, допомог, дотацій.

 

Звертаємось до мешканців громади! Не залишайтеся байдужими щодо цієї роботи! Залучайтеся до актуалізації даних про своє домогосподарство, повідомте про зміни у своїх персональних даних, даних щодо складу сім’ї, площі будинків, земельних ділянок, звернувшись до адміністраторів та старост у селах громади або безпосередньо у відділ «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради у смт Брусилів.

 

При зверненні необхідно мати наступні документи (або їх копії):

 

  • Паспорт громадянина України у формі книжечки;
  • Паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм (ID-картка) з довідкою про реєстрацію;
  • Картка платника податків (ідентифікаційний код);
  • Свідоцтво про народження дитини з довідкою про реєстрацію;
  • Документи на право власності на об’єкт нерухомого майна;
  • Документи на право власності на земельну ділянку;
  • Інші документи у разі потреби.

 

Відділ «Центр надання адміністративних

 послуг» Брусилівської селищної ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь