В умовах підготовки підприємств теплопостачання до опалювального періоду 2022/2023 рр. одним із проблемних питань, що потребує особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиті теплову енергію та відповідні комунальні послуги.  Фото без опису

  Наразі оплата споживачів є основним джерелом надходжень підприємств житлово-комунального господарства, що дозволяє здійснювати цим підприємствам виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті енергоносії, закупляти паливно-мастильні матеріали та засоби для знезараження та очистки питної води.

  Слід зазначити, що рівень оплати в кожному окремому регіоні (населеному пункті) залежить, в першу чергу, від правильної, виваженої організаційної роботи з населенням виконавців комунальних послуг та місцевих органів влади.

  Погашення значного обсягу боргів населення за послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води  до початку опалювального періоду 2022/2023 рр. є запорукою належного його проходження та виконання теплопостачальними підприємствами своїх зобов’язань, у тому числі в частині розрахунків за природний газ з постачальником.

 Нагадуємо про можливості оплати послуг за допомогою онлайн сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи; «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та ін.).         

   Також важливе значення має стан розрахунків за спожиті послуги споживачами, що отримують монетизовані пільги та субсидії.