Фото без опису     У зв'язку з проведеням карантинних заходів з метою запобігання виникненню і поширенню  коронавірусної хвороби (COVID-19) у центрі обслуговування платників Брусилівської ДПІ та тимчасовим обмеженням доступу відвідувачів до приміщення сервісного центру, повідомляємо, що з питань надання адміністративних та консультаційних послуг, подання звітності, тощо, платникам податків та громадянам Брусилівського району необхідно звертатись до ЦОП Коростишівської ДПІ за адресою:

 

м. Коростишів, вул. Шевченка, 1;

контактні телефони у м.  Коростишеві: (04130) 5-23-80.

 

  Нагадаємо, що порядок обслуговування у ЦОП на час перебування Житомирської області у “червоній” зоні щодо захворюваності на COVID-19 наступний:

- прийом вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, відбувається через:

  1. скриньку для кореспонденції, розміщену біля входу у ЦОП;
  2. режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (до 2 МБ);
  3. поштою за адресою: 10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7; а також за адресами ЦОП, зазначеними на офіційному субсайті територіальних органів ДПС у Житомирській області, банер “Центри обслуговування”;
  4. електронною поштою, дотримуючись норм чинного законодавства: zt.official@tax.gov.ua;

- прийом  відвідувачів у ЦОП відбувається за попереднім записом (за телефонами, зазначеними на офіційному субсайті територіальних органів ДПС у Житомирській області, банер “Центри обслуговування”);

- візит до ЦОП здійснюється в обмеженій кількості за наявності захисної маски та рукавичок;

- прийом відвідувачів у відокремлених пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС під час карантину здійснюється за попереднім записом у телефонному режимі з обмеженою кількістю відвідувачів:

(0412) 413-899 (ЦОП Житомирської ДПІ);

(04143) 2-20-23 (ЦОП Бердичівської ДПІ).

 

Використовуйте електронні сервіси з метою уникнення особистого візиту до ЦОП під час карантину!

  У зв’язку з поширенням коронавірусу рекомендуємо платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет.

 Зокрема, через відкриту частину Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) можна скористатись інформацією, яка є загальнодоступною, а саме податковим календарем, інформацією з реєстрів страхувальників, платників єдиного податку, платників ПДВ та інших реєстрів, завантажити бланки податкової звітності тощо.

  У приватній частині Електронного кабінету, після ідентифікації особи, крім зазначених вище сервісів, будуть доступні ще і такі:

- стан розрахунків з бюджетом;

- листування з органами ДПС;

- облікові дані;

- пошук інформації в реєстрах ДПС;

- подання заяв/запитів;

- подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді;

- сплата податків;

- інші електронні сервіси.

  Також за допомогою приватної частини сервісу «Електронний кабінет платника», платники мають можливість отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.