Науково-практична конференція на тему: "Актуальні проблеми інтегрування дітей з особливими потребами в освітній простір"
18 травня 2021 року відбулася науково-практична конференція за участі представників Житомирського економіко-гуманітарного інституту Університету "Україна", відділу освіти та спорту Брусилівської селищної ради, комунальної установи «Брусилівський інклюзивно-ресурсний центр» Брусилівської селищної ради, асистентів вчителів, практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти на тему: «Актуальні проблеми інтегрування дітей з особливостями розвитку в загальноосвітній простір».
Мета зустрічі - співпраця та взаємодія в процесі інтеграції дітей з особливими потребами в освітні заклади громади, вирішення актуальних проблем та викликів щодо навчання, виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП)
З привітальними словами виступили: Габенець Володимир Васильович - Брусилівський селищний голова, Чмуневич Микола Ілліч - начальник відділу освіти та спорту Брусилівської селищної ради та Шафранова Катерина Володимирівна - директор Житомирського економіко-гуманітарного інституту Університету "Україна" .
Під час пленарного засідання Кузьменко Віктор Йосипович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціально-реабілітаційних технологій інституту Університету «Україна» розповів про роботу з сім’ями дітей з особливостями розвитку.
Коршнівська Алла Іванівна, директор КУ «Брусилівський ІРЦ», висвітлила питання «Клініка інтелектуальних порушень» та розповіла про виклики сьогодення в процесі інклюзивного навчання дітей з ООП, а також про результати вивчення динаміки розвитку даної категорії дітей в закладах освіти громади.
Здобувачі вищої освіти спеціальності Спеціальна освіта «Корекційна педагогіка та спеціальна психологія» Житомирського економіко-гуманітарного інституту Університету «Україна» ( Рудницька І.В., Химченко Н.І., Філоненко Т.О., Міжва М.С.) ознайомили учасників конференції з наступними питаннями: «Роль команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП», «Діяльність асистента вчителя в інклюзивному закладі освіти», «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти» та «Батькам про соціальний розвиток особливої дитини».
Було почуто про щоденні виклики та проблеми, досягнення та здобутки в роботі з дітьми з ООП від членів команд психолого-педагогічного супроводу закладів освіти.
Дискусія, яка відбулася, була корисною, продуктивною та цікавою для всіх учасників конференції. Знайдено спільні вектори співпраці для досягнення спільної мети – навчання, виховання та розвиток дітей з особливими потребами в нашій громаді.