Фото без опису   Відповідно до ст. 52, ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Плану роботи виконавчого комітету Брусилівської селищної ради на ІІ півріччя 2020 року, затвердженого рішенням виконавчого комітету селищної ради від 03.06.2020 № 1255, керуючись Інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну та Інструкцією з діловодства в Брусилівській селищній раді, затверджених розпорядженням селищного голови від 16.09.2019 №134, виконком селищної ради. На загальний відділ селищної ради покладено обов’язки контролю виконання доручень та листів вхідної кореспонденції. До відділу  91% листів надходять в електронному вигляді,  і лише 9 % поштою, усі листи підлягають реєстрації. Контрольні листи перечитуються і ставиться велика буква К із зазначеною  контрольною датою.

     За І півріччя 2020 року до загального відділу надійшло 2110 листи із них 1047 контрольних.

Секретарю селищної ради Волошенко Аллі Анатоліївні надійшло 128 лист вхідної документації із них 70 контрольних – усі виконано у зазначені терміни.

Секретарю виконавчого комітету селищної ради Войцехівській Ірині Миколаївні надійшло 88 листів вхідної документації із них 54 контрольних – усі виконано у зазначені терміни.

Заступнику селищного голови Шкуратівському Віктору Вікторовичу надійшло 1190  листів вхідної документації, які були розписані на начальників та в.о. старост за територіальною належністю.

Заступнику селищного голови Захарченку Василю Васильовичу надійшло 791 лист вхідної документації, які були   розписані на начальників відділів.

До загального відділу селищної ради надійшло 62 листи вхідної документації із них 18 контрольних - усі виконано у зазначені терміни.

    До відділу комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисті населення та екології Бортнічук Тетяні Йосипівні надійшло 326 листів вхідної документації із них 174  контрольних, усі виконано у зазначені терміни.

Начальнику відділу юридичного забезпечення селищної ради  Лужних Людмилі Василівні надійшло 652 листа вхідної документації із них 480 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

Відділу фінансового обліку селищної ради Омельчук Тетяні Василівні надійшло 34 листів вхідної документації із них 13 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

Начальнику відділу фінансів, планування, економічного розвитку, торгівлі та інвестицій селищної ради Овсієнко Ірині Леонідівні надійшло 147 листів вхідної документації із них 40 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

Начальнику відділу освіти та спорту селищної ради Чмуневичу Миколі Іллічу надійшло 77 листів вхідної документації із них 55 контрольних, усі виконано у зазначені терміни.

Начальнику відділу культури, туризму та діяльності засобів масової інформації селищної ради Філоненко Ларисі Миколаївні надійшло 67 листів вхідної документації із них 32 контрольних усі виконано у зазначені терміни.

Начальнику служби у справах дітей селищної ради Мельник Людмилі Іванівні надійшло 54 листів вхідної документації із них 22 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

Начальнику відділу організаційно – кадрової роботи селищної ради Савицькій Ларисі Іванівні надійшло 45 листів вхідної документації із них 18 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

Начальнику відділу містобудування, архітектури та земельних відносин селищної ради Кострубі Михайлу Васильовичу надійшло 142 листи вхідної документації із них 57 контрольних усі виконано у зазначені терміни.

Начальнику відділу соціальної, сімейної, молодіжної політики та охорони здоров’я селищної ради  Шарамко Марії Петрівні надійшло 98 листів вхідної документації із них 45 контрольних усі виконано у зазначені терміни.

Начальнику відділу «Центру надання адміністративних послуг» Данілочкіну Володимиру Анатолійовичу надійшло 85 листів вхідної документації із них 44 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

Директору комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування, надання соціальних послуг» Мазуренко Валентині Василівні надійшло 71 листів вхідної документації із них 38 усі виконано у зазначені терміни.

Головному лікарю Комунального некомерційного підприємства «Брусилів лікарня»  Хабазі Сергію Володимировичу надійшов 53 листи вхідної документації із них 17 контрольних – усі виконані.

Головному лікарю  комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Михаленко Олені Володимирівні надійшло 31 листів вхідної документації із них 4 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

Для виконуючих обов’язків старост селищної ради надійшло 9 листів вхідної кореспонденції, жодного контрольного.

Загальний відділ веде електронний перелік документів, які знаходиться на виконанні в структурних підрозділах селищної ради, комунальних установах, службах з терміном інформування щомісячні, щоквартальні, щопіврічні та річні, а саме 110 контролів:

Щомісячних – 24;

Щоквартальних – 53;

Що піврічних – 16;

Щорічних – 18.

  Найбільшу кількість контрольних документів отримує відділ комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології Бортнічук Тетяні Йосипівні – 39 контролів.

Щокварталу  в електронному вигляді я нагадую про контролі та щовівторка на оперативних нарадах письмово.

    Об’єм документообігу з кожним місяцем все збільшується і прохання до керівників структурних підрозділів селищної ради більше приділяти увагу документам, з контрольними термінами.

 

 

 

Мирослава ПЕТРИЧКО, начальник загального відділу

селищної ради