Фото без опису     Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» , Брусилівською селищною радою проводиться робота щодо розгляду звернень громадян.

     Розгляд звернень громадян Брусилівською селищною радою здійснюється централізовано через загальний відділ селищної ради.

За  І півріччя 2020 року  до селищної ради надійшло 99 звернень:  з них – 41 поштою, 58 звернень  розглянуто на особистому прийомі громадян. Повторних звернень не надходило, колективних звернень - 6.

Найбільше звернень надійшло з питань аграрної політики та земельних відносин – 30.  На другому місці звернення з питань сімї, дітей, молоді, гендерної рівності та фізичної культури та спорту – 21. На третьому місці – питання житлової політики 15, а також:

  • комунального господарства – 8;
  • екології та природних ресурсі – 7;
  • дотримання законності – 5;
  • транспорту та зв’язку – 4;
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 3;
  • соціального захисту – 1;
  • з питань громадських об’єднань – 1;
  • з питань фінансової політик – 1;
  •  з інших питань  3 звернення.

   Звернення «Про доступ до публічної інформації» зареєстровано  16 звернень та у п’ятиденний термін усім надано кваліфіковану відповідь працівниками Брусилівської селищної ради.

   З вищезазначеного, найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях є земельні питання,  питання соціального захисту населення нашої громади.

  Скарг та повторних звернень від громадян за звітній період до селищної ради не надходило. Звернення громадян розглянуті в терміни у відповідність до вимог Законів України: «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».

    За результатами розгляду звернень громадян посадовими особами та діючими комісіями при селищній раді –  всіх громадян в письмовому вигляді повідомлено про прийняті рішення.

   Розпорядженням селищного голови від 20 січня 2017 року №13 затверджено Графік особистого прийому громадян посадовими особами Брусилівської селищної ради.

  Розпорядженням селищного голови від 12 січня 2017 року №11 затверджено Графік  особистого прийому громадян виконуючими обов’язки старост на території населених пунктів Брусилівської селищної ради.

   Так, за інформацією, що надійшла до селищної ради від в.о. старост за територіальною належністю за І півріччя 2020 року було зареєстровано звернень, а саме:

  • на території смт. Брусилів – 32 звернення;
  • на території сіл Водотиї, Болячів – 3 звернень;
  • на території села Дивин – 0  звернень;
  • на території села Карабачин –  1 звернення;
  • на території сіл Лазарівка, Хом’янка, Старицьке - 4 звернення;
  • на території сіл Містечко, Ковганівка  – 5 звернень;
  • на території сіл Морозівка, Малинівка – 6 звернень;
  • на території села Нові Озеряни – 0 звернень;
  • на території сіл Озера, Мар’янівка, Биків, Западня – 4  звернень;
  • на території села Осівці, – 4 звернення;
  • на території села Привороття – 4 звернення;
  • на території села Покришів,  - 3 звернення;
  • на території сіл Романівка, Пилипонка, – 1 звернення;
  • на території села Скочище, ст. Скочище – 1 звернення;
  • на території сіл Соболівка, Долинівка,  – 1 звернення;
  • на території села Соловіївка – 3  звернення;
  • на території сіл Хомутець, Краківщина, Вільшка – 6  звернень;
  • на території сіл Яструбенька, Яструбна, Дубрівка – 0 звернень;
  • 21 заяв надійшли від людей, які не зареєстровані у Брусилівській територіальній громаді.      

  За результатами розгляду 84  звернення вирішено позитивно та 12 громадянам дано роз’яснення,  відмовлено у задоволені – 3 звернення.

  Селищна рада забезпечує безумовне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Уряду щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, належний розгляд звернень та оперативне вирішення обґрунтованих заяв і скарг громадян.

 Працівниками селищної ради забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення звернень громадян.

  Особлива увага звертається при вирішенні питань колективних звернень, соціально незахищених верств населення і осіб, які мають особливі заслуги перед Україною.

90 % усіх звернень громадян Брусилівська селищна рада розглядає на виконавчому комітеті  та на сесії селищної ради. Секретарями селищної ради та начальником загального відділу ведеться належний контроль за організацією та належним виконанням розгляду звернень громадян.

  Матеріали про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднюються на офіційному веб–сайті Брусилівської селищної ради та на порталі відкритих даних.

 

 

      Мирослава ПЕТРИЧКО, начальник загального

відділу селищної ради