Брусилівська селищна об’єднана територіальна громада

Житомирська область, Брусилівський район

Про оголошення конкурсу

Дата: 11.03.2019 12:38
Кількість переглядів: 176

  Брусилівська селищна рада, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради, Положення про управління фінансів  Брусилівської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб  Брусилівської селищної ради:

 

 

 

 

 

 

1. Державний  реєстратор  речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відділу «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради (1 посадова особа).

2.  Спеціаліст відділу доходів управління фінансів Брусилівської селищної ради  (1 посадова особа).

 

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посади:

державний реєстратор речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відділу «Центр надання адміністративних послуг» - повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст (магістр), стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше двох років або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років, крім вимог, передбачених Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», сертифікат про підтвердження професійної компетенції у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 29.12.2018 №4145/5.

спеціаліста відділу доходів управління фінансівбазова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра. Без вимог до стажу роботи.

Загальні основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду:

Знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання  корупції», укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління. Вільне володіння державною мовою та знання ділової мови, володіння навичками роботи на  комп’ютері  та вміння  працювати з іншими технічними засобами,  необхідними для виконання службових обов’язків.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційно-кадрового забезпечення Брусилівської селищної ради.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дати опублікування оголошення (по 05.04.2019 включно) за адресою:

12601, Житомирська область, Брусилівський район, смт. Брусилів, вул.Небесної Сотні, 2

Телефон для довідок:  30473  

Перед подачею необхідних документів на заміщення вакантних посад осіб місцевого самоврядування відповідно до ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції»  кандидати  на посади уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування повинні подати електронну декларацію за минулий рік ( тип декларації - кандидата на посаду).

 

     

                                                              В.ГАБЕНЕЦЬ, селищний голова


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь