4 комунікаційні стратегії підготувала команда фахівців ОТГ Житомирщини, сьогодні на тренінгу «Стратегія комунікації» у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному «Програмою U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном України.

  Фахівці із 13 громад сформували 4 робочі групи та протягом навчання підготували стратегії комунікації з проблематики активізації молоді, залучення громадян до прийняття рішень, створення молодіжних громадських організацій та монетизації туризму. «Стратегія дозволяє детально вивчити проблематику, дослідити всі обставини та фактори і знайти потрібні рішення та слова для досягнення цілі. І тут важливий процес написання цього документу, адже команда яка його напрацьовуватиме, знайде та проаналізує максимум інформації про ціль», - поділився Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування.

  Теоретична частина тренінгу передбачала вивчення алгоритму написання стратегії та низки термінів. Місія, візія, інсайт та меседж – терміни, які формують розуміння системи. Крім того, після кожної теоретичної сесії відбувались практичні вправи, які допомагали сформулювати інсайти та меседжі окремих цільових аудиторій для кожної із стратегій. «Практично пропрацювавши кожен пункт цього алгоритму, ми зможемо зрозуміти більшість нюансів написання стратегії та разом із колегами у громаді підготувати свої плани по тим проблемам, які сьогодні має ОТГ», - переконанаТетяна Носова, завідувач Центру надання соціальних послуг Семенівської ОТГ.

  Розробка стратегій комунікації дозволяє вирішити низку проблем громад. Зокрема налагодити роботу із вивезенням ТВП, активізацією людей, вирішення конфліктних питань та маси інших практичних питань. Сам процес написання документи дозволяє детально опрацювати проблему та зібрати максимум інформації для її вирішення, крім того, стає чітким та зрозумілим шлях від проблеми до її рішення.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису