Фото без опису

Брусилівська селищна рада оголошує про наявність вакантної посади державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»   Брусилівської селищної ради (1 посадова особа на період  дії воєнного   стану).

Кваліфікаційні вимоги: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення) за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора (далі - посада державного реєстратора), не менше одного року.

Успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для державних реєстраторів, щодо яких відповідно до законодавства проводилася відповідна спеціальна перевірка).

Знання  Конституції України, законів України  «Про місцеве самоврядування в Україні»«Про службу в органах місцевого самоврядування»«Про державну службу»«Про запобігання корупції»«Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інші закони; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційно-кадрового забезпечення Брусилівської селищної ради.

Кандидати на посади подають до відділу організаційно-кадрового забезпечення Брусилівської селищної ради:

-

заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;

-

заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

-

дві фотокартки розміром 4х6 см;

-

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-

копію документа, який посвідчує особу;

-

копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

-

копію військово-облікових документів (для військовозобов’язаних);

-

копія трудової книжки;

-

завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»  (за наявності); 

-

підтвердження про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (тип декларації – кандидат на посаду);

-

державний сертифікат про рівень володіння державною мовою  (за наявності).

Кандидати можуть надіслати на офіційну електронну адресу Брусилівської селищної ради сканкопії документів згідно із зазначеним переліком.

Документи приймаються до 31.07.2025 включно за адресою:

12601, Житомирська область, Житомирський район, селище Брусилів,

вул. Небесної Сотні, 2 

E-mail: kadry@brusylivska-gromada.gov.ua

Телефон для довідок:  30322, моб. 0969459093 

                  

Селищний голова, Володимир ГАБЕНЕЦЬ