Державна програма підтримки індивідуальних сільських забудовників «Власний дім»
З 1998 року в Житомирській області діє державна програма підтримки індивідуальних сільських забудовників «Власний дім» (далі - Програма) на виконання Указу Президента України від 27.03.1998 № 222 «Про заходи щодо підтримки індивідуального житлового будівництва на селі».
Дану Програму в Житомирській області здійснює Комунальне підприємство «Обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» Житомирської обласної ради (далі - Фонд).
Основною метою діяльності Фонду є сприяння реалізації державної політики в галузі індивідуального житлового будівництва на селі шляхом надання довгострокових пільгових кредитів.
Цілі, на які надається кредит:
- спорудження нового житлового будинку,
- придбання незавершеного або готового житла,
- добудова (реконструкція) житла,
- спорудження інженерних мереж.
Кредит надається на термін до 20 років, а молодим сім’ям (подружжя, в якому вік чоловіка та дружини не перевищує 35 років) – до 30 років.
Відсоткова ставка на загальних умовах – 3 % річних.
Сума кредиту визначається фондом з урахуванням рівня платоспроможності забудовника і не може перевищувати:
- 400 тис. грн. – нове будівництво,
- 300 тис. грн. – придбання житла,
- 250 тис. грн. – добудова (реконструкція),
- 100 тис. грн. – спорудження мереж.
Позичальниками кредитів можуть бути громадяни України, які постійно проживають і будуються в сільській місцевості, працюють в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях сільського господарства, в особистих селянських господарствах, інших господарських формуваннях, що функціонують у сільській місцевості, соціальній сфері села, а також на підприємствах, в установах та організаціях переробних і обслуговуючих галузей агропромислового комплексу, навчальних закладах, закладах культури та охорони здоров’я, розташованих у межах району, а також особи, на яких поширюється дія Закону «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та громадяни України, які перебувають на обліку внутрішньо переміщених осіб.
Надання пільгових кредитів для сільського будівництва визначається такими основними нормативними документами:
- Постанова КМУ від 05.10.1998 №1597 “Про затвердження Правил надання довгострокових кредитів індивідуальним забудовникам житла на селі”
- Регіональні Правила надання довгострокових пільгових кредитів індивідуальним сільським забудовникам, що надаються комунальним підприємством «Обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» Житомирської обласної ради, затверджені Рішенням Житомирської обласної ради від 27.05.2021 №72 «Про регіональні Правила надання довгострокових пільгових кредитів індивідуальним сільським забудовникам».
Контакти для зв’язку:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КП «ОБЛФОНД ПІЖБ НА СЕЛІ»)
Адреса: майдан ім. С.П. Корольова, 12, к.510, 512, м. Житомир, 10014,
Телефон: (0412) 42 16 06 , +38(098)505-20-66, +38(096)372-44-49,
Електронна пошта: e-mail: fondsel@ukr.net
Загальний перелік документів для отримання пільгового кредиту
- заява на ім'я керівника виконавчого органу фонду про надання кредиту (зразок);
- клопотання органу місцевого самоврядування про надання кредиту (зразок);
- паспорт громадянина України (для перевірки особи);
- довідка про склад сім'ї;
- документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідку про доходи позичальника і членів його сім'ї, одержані за попередні 6 місяців) або декларацію фізичної особи-підприємця (за 4 квартали);
- довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла заявника та подружжя;
- копія документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків придбання житла);
- копія проектно-кошторисної документації або будівельного паспорта, вартість виготовлення яких може входити до суми кредиту (крім випадків придбання або реконструкції житла);
- довідка про працевлаштування на підприємстві, в установі та організації;
- заява власника житла чи об’єкта незавершеного житлового будівництва про згоду продати його із зазначенням погоджених з індивідуальним забудовником ціни та інших істотних умов договору купівлі-продажу (в разі придбання житла);
- документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (у разі наявності);
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності);
- копія витягу з рішення сільської та/або селищної ради про відведення земельної ділянки та надання дозволу на забудову (крім випадків придбання, реконструкції житла або спорудження інженерних мереж);
- клопотання РДА про надання кредиту;
- копія ідентифікаційного податкового номера;
- копія свідоцтва про народження дітей (в разі наявності);
- копія свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб-підприємців);
- згода членів сім’ї на отримання позики та участь майном у виконанні зобов’язань (зразок);
- договір про відкриття поточного рахунку фізичної особи в банку (UA…2620…);
- заява про персональні дані;
- гарантійний лист про відсутність інших пільгових кредитів у позичальника та членів його сім’ї;
- експертна оцінка будинку та землі;
- копія свідоцтва про шлюб/розлучення;
- папка-швидкозшивач, папір для роздруківки документів та конверти (великі –А3 або А4) з марками (4 шт);
- фотозвіт об’єкта кредитування (фото будинку);
- копія паспорту, ІПН, довідка про відкриття поточного рахунку (UA 2620…) на продавця житла або позичальника.