Конкурс на заміщення вакантної посади – завідувач сектору реєстрації актів цивільного стану
Брусилівська селищна рада, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», оголошує конкурс на заміщення вакантної посади – завідувач сектору реєстрації актів цивільного стану.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста у галузі знань «Право», вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
Знання законодавства - Конституції України, законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції», Цивільного кодексу України; Сімейного кодексу України; Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»; Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання; Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання; Порядку, умов та строків зберігання книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та їх передачі до державних архівів; Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян; Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.
Вимоги до компетентності : Досягнення результатів, навички планування своєї роботи; дисципліна та відповідальність за виконання своїх задач.
Відповідальність: усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень.
Цифрова грамотність: вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації, перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційно-кадрового забезпечення Брусилівської селищної ради.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення (до 06.08.2023 включно) за адресою:
12601, Житомирська область, Житомирський район, смт. Брусилів,
вул. Небесної Сотні, 2
E-mail: brusilivsr@ukr.net
Телефон для довідок: 30322, моб. 0969459093