Травень – відповідальний місяць у відношенні до навчання дітей з ООП. Це: і підбиття підсумків, і робота над потребами дитини для удосконалення індивідуальної програми розвитку на наступний навчальний рік.

 Фахівцями Брусилівського інклюзивно-ресурсного центру було проведено семінар для асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти нашої громади.

Фото без опису

 Обмінювались досвідом, обговорювали спільні виклики, планували  та розглядали наступні питання:

  • узагальнення результатів навчання дітей з ООП за результатами навчального 2022-2023 року;
  • роль асистента вчителя у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП;
  • приведення у відповідність документації асистента вчителя;
  • портфоліо учня з ООП.

 

   Алла КОРШНІВСЬКА, директор КУ «Брусилівський ІРЦ»