Обгрунтування  технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Бензину А-95 ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти.

Фото без опису

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Брусилівська селищна рада Житомирського району , Житомирської області; 12601, Житомирська область, Житомирський район, смт Брусилів, вул. Небесної Сотні,2; код ЄДРПОУ 04348504. Категорія замовника: відповідно пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

   Відповідно до п. 12 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості), що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178, для забезпечення наявної потреби замовника в Бензині А-95,     (далі-Товар), кількістю 3000 літрів,  у системі Прозоро здійснено закупівлю товару код  ДК 021:2015-09130000-9 афта і дистиляти  на 2023  рік,  на очікувану вартість 150 000 (сто п’ятдесят тисяч) гривень в тому числі  ПДВ. Ідентифіктор закупівлі :UA-2023-02-14-012544-а.                                                                    

    Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: придбання бензину А-95 в скретч-картах або талонах здійснюється для  заправки автомобілів (міського голови, заступників, начальників відділів) для вирішення виробничих питань.

    Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік .

  Очікуваний обсяг закупівлі Товару : 3000 літрів .

 Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 150000,00 грн. з ПДВ.                                                                                                                      

 Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами).

  Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.

   Якість бензину А-95 повинна відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015 « Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».

Бензин повинен мати ліцензію, сертифікати відповідності, паспорти якості на кожну партію, відповідно вимогам ДСТУ.                                                                                              

  Бензин, який постачають, повинен бути літнім або зимовим паливом відповідно до

сезону.

   Заправка буде здійснюватися у вигляді роздрібного продажу через мережу автозаправочних станцій по скретч-карткиСтрок поставки: до 31 грудня 2023 року.

    Постачальник відпускає бензин А-95 скретч-картками на АЗС на території смт.Брусилів, по  пред’явленим скретч-карткам згідно зазначених у них літрів. Строк дії (використання) скретч – карток повинен становити не менш ніж 12 місяців, у разі не використання скретч-карток Учасник зобов’язаний продовжити термін дії до повного використання.                                                                                                                                  

  Приймання бензину А-95 скретч-картками за кількістю та якістю здійснюється відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155 та Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України від 04.06.2007  № 271/121, Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442.

    З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості кожної партії пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару (відповідно до умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю).

      Оплата вартості здійснюється в такі терміни: Післяоплата 100%  після оплата, до 31.12.2023.