НАРАДА ПО ОФОРМЛЕННЮ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПРОВЕДЕННЮ ПОГОСПОДАРСЬКОГО ОБЛІКУ

Дата: 14.10.2022 13:05
Кількість переглядів: 77

     13 жовтня у залі приміщення відділу «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної під керівництвом заступника голови Брусилівської селищної ради з питань діяльності виконавчих органів селищної ради Світлани Приходько відбулася нарада з працівниками відділу з питань оформлення житлових субсидій, проведенню погосподарського обліку на території громади та по іншим питанням службової діяльності.

   В нараді прийняли участь секретар виконавчого комітету селищної ради Ірина Войцехівська та головний спеціаліст Брусилівського відділу №1 управління праці та соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Ірина Гордіна.

    Щодо оформлення житлових субсидій на нараді було наголошено наступне, що для призначення житлової субсидії житель громади особисто подає заяву про призначення та надання житлової субсидії, декларацію про доходи і витрати та, при необхідності, інші документи до уповноваженої посадової особи відділу «Центру надання адміністративних послуг» (адміністратора) у селищі Брусилів, або на віддалених робочих місць, що розміщуються в адміністративних будівлях старостатів. За достовірність наданих даних відповідальність несе заявник. Також було роз’яснено порядок дій посадових осіб відділу, які приймають документи на призначення у конкретних випадках, які іноді виникають при оформленні житлових субсидій.

    По питанню погосподарського обліку на нараді працівникам відділу були наданні роз’яснення та уточнення по проблемних питаннях, які виникають при проведенні погосподарського обходу та при оформленню результатів цієї роботи.

   Працівниками відділу «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради та старостами в даний час продовжуються обходи об’єктів погосподарського обліку по вулицях населених пунктів громади та уточнення наявної інформації з метою внесення змін до погосподарських книг, наповнення електронної бази Реєстру територіальної громади, на основі яких видаються довідки в установи та організації при оформленні соціальних пільг, виплат, допомог, дотацій.

  В зв’язку з цим, просимо мешканців громади також не залишатися байдужими щодо уточнення погосподарських книг по своїх населених пунктах, повідомити про зміни у своїх персональних даних щодо складу сім’ї, площі будинків, земельних ділянок, звертаючись до адміністраторів та старост у селах громади та безпосередньо у відділ «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради – жителів смт Брусилів.

  При зверненні необхідно мати необхідні документи (або їх копії).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь