Брусилівська селищна об’єднана територіальна громада

Житомирська область, Житомирський район

 Про роботу загального відділу Брусилівської селищної ради за звітний період 2019–2020 року

Дата: 18.12.2020 15:01
Кількість переглядів: 131

     Загальний відділ Брусилівської селищної ради  працює відповідно до Положення, яке було затверджене рішенням 34 сесії 7 скликання Брусилівської селищної ради від 17 липня 2019 року за  №1057 та згідно посадових інструкцій, які були затверджені розпорядженням селищного голови від 26.07.2019 року за №113 «Про затвердження посадових інструкцій працівників загального відділу Брусилівської селищної ради».

     У загальному відділі нараховується п’ять працівник, начальник загального відділу, три головні спеціалісти та спеціаліст І категорії селищної ради. На даний час один головний спеціаліст перебуває у декретній відпустці.

   Усі працівники ознайомлені із своїми посадовими інструкціями та працюють відповідно до покладених на них обов’язків.

  Відділ веде опрацювання кореспонденції та контроль вихідної документації в порядку передбаченому Інструкцією з діловодства затвердженою розпорядженням селищного голови від 16.09.2019 року за №134  «Про затвердження Інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну та Інструкції з діловодства в Брусилівській селищній раді у новій редакції”, яка встановлює загальні правила документування управлінської діяльності і регламентує порядок роботи з документами.

     Загальний відділ здійснює єдину систему діловодства та  контролю за термінами виконання документів. Надає методичну  та практичну допомогу в організації по введенню діловодства структурним підрозділам селищної ради та в. о. старостам селищної ради за територіальною належністю.         

Проводить реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, що за десять місяців  станом на 1 листопада 2020 року становить:          

  1. Прийнято, розглянуто та зареєстровано вхідної документації – 3484 з них розглянуто та виставлено контрольних термінів 1780 листів.
  2. Зареєстровано вихідної документації та відправлено адресатам – 2460 листів.
  3. Сформовано та підготовлено документів на розгляд голови – 5944 листи.
  4. Здійснено копіювання вхідних документів та направлено їх виконавцям для розгляду – 6968 листів.
  5. Проводився прийом та передача телефонограм, запрошення депутатів на сесію селищної ради та членів виконкому на засідання виконавчого комітету селищної ради.

 

         За звітний період з 1 листопад 2019 та 1 листопада 2020  загальний відділ зареєстрував вхідної документації 4237 листів та вихідної документації 2966 листів.

 

   Листів вхідної та вихідної документації з кожним роком стає більше і об’єм документообігу збільшується:

Рік

Вхідна документація

Вихідна документація

2017 рік

2551

1896

2018 рік

3166

2288

2019 рік

3962

2750

1 листопада 2020

3484

2460

        

      Головним спеціалістом станом на 1 листопада 2020 зареєстровано  229  звернень громадян де 245 звернень вирішено позитивно та надано відповідь заявникам. Інші звернення знаходяться у стані розгляду і будуть виноситись на розгляд виконавчого комітету селищної ради та на сесію селищної ради. Найбільше звернень надійшло з питань аграрної політики та земельних відносин 77, на другому місці звернення соціального захисту – 68, та на третьому місці житлової політики – 21.

  Ведеться робота по доступу до публічної інформації і в п’ятиденний термін надається відповідь заявнику. Так за період 1 листопада 2020 зареєстровано 35 звернень “Про доступ до публічної інформації”  та надано 34 відповідей. Одне звернення на розгляді.

  За звітний період з 1 листопад 2019 по 1 листопада 2020 роки  головний спеціаліст загального відділу зареєструвала 278 звернень громадян та сформувала  303 справи.                                                                                                                                               

Звернень громадян у порівняльній таблиці:

Рік

Вхідні

Вихідні і сформовані справи

2017 рік

1569

1531

2018 рік

1145

1196

2019 рік

466

472

1 листопада 2020 року

229

245

    Про результати розгляду звернень громадян – всіх в письмовому вигляді повідомлено  про прийняті рішення.

         На виконання розпорядження селищного голови від 12.03.2019 року за №34 на відділ були покладені обов'язки написання актів обстеження матеріально - побутових умов сім'ї . Головним спеціалістом за звітний період були написано та сформовано 269 актів.

         Загальний відділ бере участь у комісії з надання матеріальної допомоги і

за 2020 рік було написано 11 протоколів та висновків, та подано вчасно до виконавчого комітету селищної ради.

  Загальний відділ селищної ради надалі буде працювати відповідно до покладених на відділ обов’язків відповідно до  посадових інструкцій кожного спеціаліста.

 

        

 

Мирослава ПЕТРИЧКО, начальник загального

відділу селищної ради                       

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь