Фото без опису  На виконання рішення виконавчого комітету селищної ради від 09.09.2020р. №1405 (повний текст рішення виконкому висвітлено на сайті селищної ради в рубриці «Офіційні документи») Брусилівською селищною радою в період з  01 жовтня по 31 грудня 2020 року на території всіх населених пунктів селищної ради проводиться інвентаризація  списків осіб та перереєстрація громадян, що перебувають на квартирному обліку та моніторинг сукупного доходу громадян, які перебувають на соціальному квартирному обліку, як таких, що потребують поліпшення житлових умов та соціального захисту.

  Всім, хто перебуває на квартирному обліку чи соціальному квартирному обліку в найкоротше можливий термін, але не пізніше 31 грудня 2020 року подати до відділу комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення  та екології селищної ради (12601 смт.Брусилів вул. Митрополита Іларіона,50) необхідний пакет документів, а саме:

для громадян, які перебувають на соціальному квартирному обліку:

            - довідку про місце проживання та склад сімї;

            - копії документів, що посвідчують особу громадянина та членів Вашої сімї (копії паспортів чи свідоцтв про народження дітей);

            - копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера громадянинові та членам Вашої сім’ї;

            - копії документів, що підтверджують право громадянина та членів Вашої сім’ї на надання пільг під час взяття на облік;

            - довідки про доходи громадянина та членів його сімї за попередній рік;

            - відомості про вартість майна, що перебуває у власності громадянина та членів його сімї на момент взяття на соціальний квартирний облік.

Також, до зазначених відомостей громадянином додаються довідки, що підтверджують наявність/відсутність майна:

            - довідка з бюро технічної інвентаризації про відсутність у громадянина іншого житла для проживання за місцем отримання житла з житлового фонду соціального призначення, а у разі прибуття громадянина з іншого регіону - зазначена довідка з попереднього місця проживання;

            - витяг або інформаційна довідка з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

            - довідка з Державтоінспекції про наявність або відсутність транспортних засобів;

            - довідка з органу фіскальної служби про наявність чи відсутність заборгованості;

            - витяг з державного земельного кадастру про наявність чи відсутність земельних ділянок.

Крім цього, дітям-сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування, особи з їх числа, крім вищезазначених документів потрібно також подати:     

            - копії документів, що підтверджують статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа;          

            - довідка про те, що дитина-сирота, дитина, позбавлена батьківського піклування, особа з їх числа не перебуває на обліку за місцем її проживання.      

    Перелік документів для громадян, які перебувають на квартирному обліку потрібно подати:

- Довідки про  реєстрацію  місця  проживання  особи на кожного
члена   сім’ї,  видані  виконавчим  органом   селищної
ради, селищним головою  за  формою,  встановленою  в  додатку  13 до Правил реєстрації  місця  проживання,  затверджених  постановою  Кабінету Міністрів  України  від  2  березня  2016  р. N 207 ;

- довідки про те, чи перебувають члени сімї на квартирному обліку за місцем роботи/навчання (повнолітніх членів сім’ї, для непрацюючих -  довідку про те, що не працюють);

- Ксерокопії паспортів (сторінки 1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію) та свідоцтва про народження неповнолітніх дітей;

- Ксерокопії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера усіх членів сім’ї, у тому числі, неповнолітніх дітей;

         -  Ксерокопії документів, що посвідчують наявність пільг;

         - Ксерокопії технічного паспорта, свідоцтва про право власності або іншого правовстановлюючого документа на житло (для громадян, які проживають у приватних житлових приміщеннях);

- Ксерокопію договору найму або піднайму (для громадян, які проживають у найманих житлових приміщеннях).

-  Акт обстеження житлових умов.

-  Заяви на обробку персональних даних.

         Внутрішньо  переміщені  особи подають такі документи: 

          - копію посвідчення встановленого зразка ;

          - довідку органу соціального захисту населення про перебування
на  обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які
мають  право на пільги,

           - копії документів,  які підтверджують родинний зв’язок членів сім’ї з інвалідом війни; 

          - копію  довідки  про  взяття  на  облік внутрішньо переміщеної особи на кожного члена сім’ї загиблого або інваліда війни.

          За детальною інформацією можна звертатися до відділу комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології Брусилівської селищної ради – Наталія  СТАДНЮК (04162)30335.

  УВАГА: Громадяни, які у період з 01 жовтня до 31 грудня 2020 року не пройдуть перереєстрацію та моніторинг квартирного обліку, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов та будуть зняті з квартирного обліку!