Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської cелищної ради (далі – Відділ) створено відповідно до рішення 14 сесії 7 скликання Брусилівської селищної ради від 24.01.2018 року № 445. Відділ є суб’єктом державної реєстрації у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також органом реєстрації у сфері реєстрації місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.

  Відділ фактично працює у штатному режимі з 01 серпня 2018 року у колишньому приміщенні ЦЮТ «Мрія» (вул. Лермонтова,7), є структурним підрозділом Брусилівської селищної ради, в якому надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам (далі - суб’єкти звернень), є юридичною особою, має ідентифікаційний код, штамп та печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

  Здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та надає їх відповідно до Переліку, затвердженого рішенням 14 сесії 7 скликання Брусилівської  селищної ради від 28.01.2018            № 446 зі змінами, безпосередньо або через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

  До адміністративних послуг також прирівнюється надання органом місцевого самоврядування, їх посадовими особами витягів та виписок із реєстрів, по господарських книг, довідок, дозволів, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії.

  Режим роботи відділу зорієнтований на потреби суб’єктів звернення: п’ять днів на тиждень без обідньої перерви. Один день на тиждень (вівторок) - прийом суб’єктів звернень проводиться до 20.00 години.

  Основна мета створення ЦНАПів - це надання різноманітних адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна» та «прозорого офісу», підвищення доступності та якості адміністративних послуг, комфортності та протидії корупції в наданні послуг фізичним та юридичним особам.

    Найважливіша перевага у створенні ЦНАП в ОТГ - це ліквідація потреби особи звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами, покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги.  

      В 2018р. між Відділом та Головним управлінням Держгеокадастру у Житомирській області укладено угоду у сфері надання адміністративних послуг. Всього надаєься 16 послуг ДЗК, у т.ч. 5 платних

       З січня 2020р. адміністраторами та спеціалістами Центру було надано платних послуг, а саме адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, плата за надання інших адміністративних послуг на суму 23775,90 грн., за письмовими заявами громадян видано 3211 різноманітних довідок, здійснено реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання 889 осіб, надано 2454 адміністративні послуги, зокрема у сферах:

  • земельних питань та питань місцевого значення
  • врегулювання питань місцевого значення;
  • послуги, що надаються через відділ Брусилівським відділом Держгеокадастру у Житомирській області;          
  • надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки     

         На теперішній час у відділі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 92 видів послуг.

         На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

 

Так було:

 

                  Так стало: