28 березня 2019 року суб’єктам господарювання, фізичним –особам підприємцям та тим, хто бажає займатись підприємництвом представники Житомирських обласних департаментів та служб надавали інформаційно-консультаційну допомогу у приміщенні Брусилівської райдержадміністрації за сприяння та участі районного управління праці та соціального захисту населення. У заході взяли участь більше 20 представників роботодавців, а це кадрові служби та бухгалтери.

  Основні питання, які виносились на розгляд – це можливості підприємництва, актуальні питання трудового законодавства, можливості державної служби зайнятості в напрямку задоволення потреб роботодавців та стимулювання їх до створення нових робочих місць, система страхування у сфері підприємництва та основні положення законодавства України щодо реєстрації нерухомості та бізнесу.

  Представник Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації акцентував увагу на реалізації заходів програми соціально-економічного розвитку Житомирщини, механізми та умови фінансової підтримки суб’єктів господарювання з обласного бюджету, а саме - відшкодування відсотків за кредитом на розвиток власного виробництва.

    Заступник начальника управління Департаменту праці соціальної та сімейної політики Житомирської ОДА Тетяна Цільора привернула особливу увагу на дотримання законодавства з праці: легальній зайнятості, строках випробувальних термінів, оплаті праці, укладенні трудових та колективних договорів, заповненні трудових книжок, застосуванні Закону України «Про відпустки», тощо.

   Директор Брусилівської районної філії Житомирського ОЦЗ проінформував присутніх про переваги співпраці з службою зайнятості: підборі персоналу та оперативному укомплектуванні вакансій, і ,зокрема, на компенсації витрат у розмірі ЄСВ на загальнообов’язкове соціальне страхування при працевлаштуванні соціально - вразливих верств населення.

  Начальник Брусилівського відділення Коростишівського об’єднаного управління Пенсійного Фонду України Л. Липко зупинилась на перевагах легальної зайнятості, набутті страхового стажу та впровадженні сучасних електронних сервісів ПФУ (SMS-інформуванні та веб-порталі).
    Представник Головного територіального управління юстиції у Житомирській області Ольга Калініна поінформувала про основні положення реєстрації нерухомості та бізнесу, а також про впровадження програм «Я маю право», «Чужих дітей не буває». 
     На закінчення семінару були надані відповіді на запитання учасників семінару, обмін думками та надію на подальшу співпрацю в рамках таких заходів, які сприятимуть веденню соціально-відповідального бізнесу.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

Л. Левківська, провідний фахівець з профорієнтації