A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Брусилівська селищна об’єднана територіальна громада
Житомирська область, Брусилівський район

Про оголошення конкурсу

Дата: 05.06.2018 09:53
Кількість переглядів: 34

    Брусилівська селищна рада, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг»,  оголошує конкурс на заміщення вакантних  посад посадових осіб:

1.  відділу «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради:

 

1.1. державний реєстратор  юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань  (1 посадова особа).

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду державний реєстратор - повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст (магістр).  Крім вимог, передбачених Законом України  «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

 

1.2.  державний реєстратор речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (1 посадова особа).

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду державний реєстратор - повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст (магістр). Крім вимог, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

 

1.3. Адміністратор (2 посадові особи).

 

  • Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду адміністратор – повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше двох років або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років.

 

1.4. Спеціаліст з питань формування та ведення реєстру територіальної громади (2 посадові особи).

- Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду спеціаліста – базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра. Без вимог до стажу роботи.

 

2.  відділу бухгалтерського обліку та звітності Брусилівської селищної ради:

2.1. Головний спеціаліст – за строковим договором, на час відпустки по догляду за дитиною основного працівника (1 посадова особа).

- Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста – повна вища освіта відповідного за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст (магістр). Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

 

2.2. Спеціаліст І категорії (1 посадова особа).

- Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду спеціаліста І категорії – базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра. Без вимог до стажу роботи.

 

3. Головний спеціаліст відділу комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології (1 посадова особа).

- головний спеціаліст - повна вища  освіта відповідного за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст (магістр). Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

 

Загальні основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду:

         Вільне володіння державною мовою та знання ділової мови, володіння навичками роботи на  комп’ютері  та вміння  працювати з іншими технічними засобами,  необхідними для виконання службових обов’язків.

Знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання  корупції», укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління. Практику застосування чинного законодавства, основи державного управління, економіки, фінансів та права. Інструкції з діловодства, правил організаційно-розпорядчої документації, правил ділового етикету, правил та норми охорони праці та протипожежного захисту.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційно-кадрового забезпечення Брусилівської селищної ради.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дати опублікування оголошення (по 30.06.2018 включно) за адресою:

12601, Житомирська область, Брусилівський район, смт. Брусилів, вул.Небесної Сотні, 2

Телефон для довідок:  30473  

 

Перед подачею необхідних документів на заміщення вакантних посад осіб місцевого самоврядування відповідно до ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції»  кандидати  на посади уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування повинні подати електронну декларацію за минулий рік ( тип декларації - кандидата на посаду).

   

 

 

А.А. Волошенко, секретар селищної ради                                                   


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь