A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Брусилівська селищна об’єднана територіальна громада
Житомирська область, Брусилівський район

Про оголошення конкурсу

Дата: 05.05.2018 12:25
Кількість переглядів: 74

       Брусилівська селищна рада, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг»,  оголошує конкурс на заміщення вакантних  посад посадових осіб  відділу «Центр надання адміністративних послуг» Брусилівської селищної ради:

1. Державний реєстратор (2 посадові особи):

1.1  у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

2.2  у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду Державний реєстратор - повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст (магістр).  Крім вимог, передбачених Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», встановлюються такі вимоги: вільне володіння державною мовою, володіння навичками роботи на  комп’ютері  та вміння  працювати з іншими технічними засобами,  необхідними для виконання службових обов’язків

 

2. Адміністратор (19 посадових осіб) за територіальною належністю:

2.1 Адміністратор на території смт. Брусилів – 2 посадові особи;

2.2 Адміністратор на території сіл: Романівка, Пилипонка – 1 посадова особа;

2.3 Адміністратор на території села Карабачин – 1 посадова особа;

2.4 Адміністратор на території сіл: Соболівка, Долинівка – 1 посадова особа;

2.5 Адміністратор на території сіл: Хомутець, Краківщина, Вільшка – 1 посадова особа;

2.6 Адміністратор на території села Скочище, станції Скочище  – 1 посадова особа;

2.7 Адміністратор на території села Соловіївка – 1 посадова особа;

2.8 Адміністратор на території сіл: Містечко, Ковганівка – 1 посадова особа;

2.9 Адміністратор на території села Привороття – 1 посадова особа;

2.10 Адміністратор на території сіл: Яструбенька, Яструбня, Дубрівка – 1 посадова особа;

2.11 Адміністратор села Покришів – 1 посадова особа;

2.12 Адміністратор на території сіл: Лазарівка, Хом’янка, Старицьке – 1 посадова особа;

2.13 Адміністратор на території сіл: Водотиї, Болячів – 1 посадова особа;

2.14 Адміністратор на території села Дивин – 1 посадова особа;

2.15 Адміністратор на території сіл: Морозівка, Малинівка – 1 посадова особа;

2.16 Адміністратор на території села Осівці – 1 посадова особа;

2.17 Адміністратор на території сіл: Озера, Мар’янівка, Биків, Западня – 1 посадова особа;

2.18 Адміністратор на території села Нові Озеряни – 1 посадова особа.

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»: Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше двох років або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років.

Знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції»,  «Про адміністративні послуги»,  нормативні документи, що стосуються сфери надання адміністративних послуг, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління. Практику застосування чинного законодавства, основи державного управління, економіки, фінансів та права. Володіння державною мовою та знання ділової мови, Інструкції з діловодства, правил організаційно-розпорядчої документації, правил ділового етикету, правил та норми охорони праці та протипожежного захисту, а також основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні комп’ютерні програми.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційно-кадрового забезпечення Брусилівської селищної ради.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дати опублікування оголошення (по 26.05.2018 включно) за адресою:

12601, Житомирська область, Брусилівський район, смт. Брусилів, вул. Небесної Сотні, 2

Телефон для довідок:  30473  

 

Перед подачею необхідних документів на заміщення вакантних посад осіб місцевого самоврядування відповідно до ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції»  кандидати  на посади уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування повинні подати електронну декларацію за минулий рік ( тип декларації - кандидата на посаду).

   

 

 

                                                                        В.В.Габенець, селищний голова


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь