Серія вебінарів проєкту «Зміцнення ресурсів для сталого розвитку приймаючих громад на сході України»

Серія вебінарів проєкту «Зміцнення ресурсів для сталого розвитку приймаючих громад на сході України»

Працівники КУ «Центр надання соціальних послуг» Брусилівської селищної ради долучилися до серії вебінарів проєкту «Зміцнення ресурсів для сталого розвитку приймаючих громад на сході України», що здійснюється Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального уряду Німеччини.

І ЗНОВУ – ПРО ГРИП...

І ЗНОВУ – ПРО ГРИП...

         Епідеміологічний сезон грипу 2022-2023 року триває – кожного дня на Житомирщині виявляють сотні нових хворих на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції. Тож вкотре нагадаємо основані факти про грип та важливість щеплення від цього захворювання.

Земельний податок – платитимуть не всі

Земельний податок – платитимуть не всі

   Земельний податок сплачують власники земельних ділянок, земельних паїв  та постійні землекористувачі-фізичні. Не сплачуватимуть земельний податок лише деякі групи осіб  (ст. 281 Податкового кодексу України (ПКУ):

Долучаємось до проєкту

Долучаємось до проєкту

  Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» включила Брусилівську селищну раду в проєкт «Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб», що реалізується за підтримки Управління Верховного комісара ООН у справах біженців.

НАБІР У “ГВАРДІЮ НАСТУПУ” ТРИВАЄ. ДОЛУЧАЙТЕСЯ!

НАБІР У “ГВАРДІЮ НАСТУПУ” ТРИВАЄ. ДОЛУЧАЙТЕСЯ!

 Україна готується остаточно вигнати окупантів зі своєї території. Готується ретельно.  Для виконання цього надскладного завдання нам потрібно постійно посилювати наші спроможності.

STOP КОРУПЦІЯ!

STOP КОРУПЦІЯ!

   Шановні громадяни, з метою недопущення корупційної складової з боку особового складу та працівників Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області та своєчасного реагування на зловживання владою посадовими особами ДСНС.