A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Брусилівська селищна об’єднана територіальна громада
Житомирська область, Брусилівський район

Про стан виконання контрольних доручень та листів посадовими особами Брусилівської селищної ради  за 2019 рік

Дата: 09.01.2020 15:37
Кількість переглядів: 37

    Відповідно до Статуту  Брусилівської селищної ради на загальний відділ селищної ради були покладені обов’язки контролю виконання доручень та листів вхідної кореспонденції. До відділу  89% листів надходять в електронному вигляді,  і 11 % поштою, усі листи підлягають реєстрації. Контрольні листи перечитуються і ставиться велика буква К із зазначеною  контрольною датою.

   

 За 2019 рік до загального відділу надійшло 3962  листи із них 1449 контрольних.

 Секретарю селищної ради Волошенко Аллі Анатоліївні надійшло 320 лист вхідної документації із них 102 контрольних – усі виконано у зазначені терміни.

 Секретарю виконавчого комітету селищної ради Войцехівській Ірині Миколаївні надійшло 190 листів вхідної документації із них 49 контрольних – усі виконано у зазначені терміни.

  Заступнику селищного голови Шкуратівському Віктору Вікторовичу надійшло 2005 листів вхідної документації, які були розписані на начальників та в.о. старост за територіальною належністю.

 Заступнику селищного голови Захарченку Василю Васильовичу надійшло 1957 листів вхідної документації, які були   розписані на начальників відділів.

 До загального відділу селищної ради надійшло 149 листів вхідної документації із них 74 контрольних - усі виконано у зазначені терміни.

  До відділу комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисті населення та екології Бортнічук Тетяні Йосипівні надійшло 780 листів вхідної документації із них 282 контрольних, усі виконано у зазначені терміни.

  Начальнику відділу юридичного забезпечення селищної ради  Лужних Людмилі Василівні надійшло 1002 листи вхідної документації із них 478 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

  Відділу фінансового обліку селищної ради Омельчук Тетяні Василівні надійшло 64 листів вхідної документації із них 14 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

  Начальнику управління фінансів селищної ради Овсієнко Ірині Леонідівні надійшло 228 листів вхідної документації із них 47 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

  Начальнику відділу освіти та спорту селищної ради Чмуневичу Миколі Іллічу надійшло 170 листів вхідної документації із них 34 листи усі виконано у зазначені терміни.

 Начальнику відділу культури, туризму та діяльності засобів масової інформації селищної ради Філоненко Ларисі Миколаївні надійшло 166 листів вхідної документації із них 22 контрольних усі виконано у зазначені терміни.

 Начальнику служби у справах дітей, центр сім’ї та молоді селищної ради Мельник Людмилі Іванівні надійшло 178 листів вхідної документації із них 96 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

  Начальнику відділу організаційно – кадрової роботи селищної ради Савицькій Ларисі Іванівні надійшло 46 листів вхідної документації із них 17 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

 Начальнику відділу економічного розвитку, торгівлі та інвестицій селищної ради Гречко Олені Михайлівні надійшло 209 листів вхідної документації із них 57 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

 Начальнику відділу містобудування, архітектури та земельних відносин селищної ради Кострубі Михайлу Васильовичу надійшло 307 листів вхідної документації із них 143 контрольних усі виконано у зазначені терміни.

 Директору комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування, надання соціальних послуг» Мазуренко Валентині Василівні надійшло 148 листів вхідної документації із них 72 усі виконано у зазначені терміни.

 Начальнику відділу «Центру надання адміністративних послуг» Данілочкіну Володимиру Анатолійовичу надійшло 168 листів вхідної документації із них 70 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

 Начальнику відділу соціальної, сімейної, молодіжної політики та охорони здоров’я селищної ради  Шарамко Марії Петрівні надійшло 136 листів вхідної документації із них 43 контрольних усі виконано у зазначені терміни.

 Головному лікарю Комунальної установи «Брусилівська ЦРЛ»  Хабазі Сергію Володимировичу надійшов 64 листи вхідної документації із них 18 контрольних – усі виконані.

 Головному лікарю КНП «ЦПМСД» Михаленко Олені Володимирівні надійшло 68 листів вхідної документації із них 20 контрольних  – усі виконано у зазначені терміни.

  Для виконуючих обов’язків старост селищної ради надійшло 6 листів вхідної кореспонденції, жодного контрольного.

 Загальний відділ веде електронний перелік документів, які знаходиться на виконанні в структурних підрозділах селищної ради, комунальних установах, службах з терміном інформування щомісячні, щоквартальні, що піврічні та річні, а саме 126 контролів:

Щомісячних – 30;

Щоквартальних – 54;

Що піврічних – 12;

Щорічних – 30.

  Найбільшу кількість контрольних документів отримує відділ комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології Бортнічук Тетяні Йосипівні – 31 контроль та відділ юридичного забезпечення селищної ради.

 

 

 

Мирослава ПЕТРИЧКО, начальник загального відділу

селищної ради                                                                       

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь