A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Брусилівська селищна об’єднана територіальна громада
Житомирська область, Брусилівський район

 ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ РОБОТОДАВЦЯ - СУЧАСНИЙ СЕРВІС СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ

Дата: 05.09.2018 15:58
Кількість переглядів: 110

    4 вересня у приміщенні Брусилівської  районної філії Житомирського ОЦЗ  Фондом соціального страхування України в Житомирській області відбувся семінар з  бухгалтерами  та представнивами підприємств  Брусилівського району, щодо новацій в системі соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

   В роботі семінару взяли участь фахівці служби зайнятості, які надали присутнім інформацію  про впровадження сучасного сервісу – Електронний кабінет роботодавця.       Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

    Користуючись Електронним кабінетом, роботодавець має змогу переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень центром зайнятості шукачів роботи, виконання договорів на громадські та на роботи тимчасового характеру. Крім того, передбачена можливість переглядати надані звіти за формами 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" , 4-ПН "Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці", 1-ПА  "Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців", а також можливість отримання такої послуги, як компенсація єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та тематику семінарів для роботодавців. 

«Для створення власного Електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись до центру зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті  Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua», - проінформувала Білокур Лариса, заступник начальника відділу надання соціальних послуг.

Електронний кабінет зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня комфорту під час взаємодії роботодавців зі службою зайнятості.

 

                               Л.М.Білокур, заступник начальника відділу

 

 

    

 

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

gromada.org.ua

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь